Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Vraagje: kun je muren of een hele kamer ook verwijderen?
Ik kan de kamer wel kleiner maken (of groter natuurlijk), maar niet helemaal weghalen.

Ik zou van twee kamers 1 geheel willen maken . De tussenmuur krijg ik niet weg .

Advertentie

peggy » 01 jan 2016, 23:53 schreef:Vraagje: kun je muren of een hele kamer ook verwijderen?
Ik kan de kamer wel kleiner maken (of groter natuurlijk), maar niet helemaal weghalen.

Ik zou van twee kamers 1 geheel willen maken . De tussenmuur krijg ik niet weg .
Je kunt hele kamers verwijderen, kamers verkleinen tot 1x2 of kamers groter maken tot de hele grote van de kavel. Je kunt helaas geen tussenmuren verwijderen of bijvoorbeeld L-vormige kamers creëeren .
Ik heb ook een stuk muur in een kamer wat ik niet weg krijg. Heel jammer want ziet er niet uit.
Is daar echt geen oplossing voor? Zie foto. Gaat om de linkerkant van de kamer waar de mode ontwerper staat.
Afbeelding
frankberg60 schreef: Je kunt hele kamers verwijderen, kamers verkleinen tot 1x2 of kamers groter maken tot de hele grote van de kavel. Je kunt helaas geen tussenmuren verwijderen of bijvoorbeeld L-vormige kamers creëeren .
Frank, kun je vertellen hoe je een hele kamer verwijderen kunt?
Amandel88 » 22 jun 2016, 18:14 schreef:
frankberg60 schreef: Je kunt hele kamers verwijderen, kamers verkleinen tot 1x2 of kamers groter maken tot de hele grote van de kavel. Je kunt helaas geen tussenmuren verwijderen of bijvoorbeeld L-vormige kamers creëeren .
Frank, kun je vertellen hoe je een hele kamer verwijderen kunt?
Ga naar de woonwinkel, (onder huis) druk op het midden van een kamers. Als het goed is zie je dan een verkoop-tekentje staan. Druk daarop.
Elizaa2016 » 31 mei 2016, 19:36 schreef:Ik heb ook een stuk muur in een kamer wat ik niet weg krijg. Heel jammer want ziet er niet uit.
Is daar echt geen oplossing voor? Zie foto. Gaat om de linkerkant van de kamer waar de mode ontwerper staat.
Afbeelding
Ik weet niet zeker of het werkt maar je kan proberen de "kamer" (dat lelijke stuk) te verwijderen en vervolgens de kamer met de modeontwerper vergroten naar link. Laat weten of het is gelukt!
@ Listelot06:

Bedankt voor je antwoord,maar mijn bericht was al van vorig jaar Mei! ;)
Inmiddels al opgelost! :D