Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

ik weet niet hoe ver je bent maar later krijg je missies voor het baby's krijgen/opgroeien van baby's, peuters, schoolkinderen, volwassenen of ze ook dood gaan weet ik niet. voor de Sims te laten opgroeien heb je een taart nodig (5 LP)
Ik zou dit ook graag weten want ik heb enkele Sims “al de meest fantastische levensbol die er bestaat” gegeven (platinum) en dat knopje om ze zelf ouder te laten worden voor 2 LP is dan uitgegrijsd (greyed out) maar ze worden uit zichzelf nog steeds ouder met zo’n ring om hun portret en op een gegeven moment een verjaardagstaart boven hun hoofd.
Het zou moeten werken via de simcontroller - tabblad leeftijdsbeheersing (zandloper) en dan de tweede knop (pauzeknop (= twee verticale streepjes)).
Je zou dan een overzicht moeten krijgen van alle levensbollen die je hebt opgeslagen en dan kun je een platina levensbol kiezen.

Geen idee hoe het precies werkt als je Sim al een platina levensbol bij zich heeft, maar als het niet op soortgelijke wijze werkt, zou je kunnen proberen de levensbol eerst in je inventaris te plaatsen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dit is wat ik uit de beschrijvingen op internet haal. Hopelijk werkt het ook zo eenvoudig als het klinkt.