Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Met de laatste update heeft De Sims FreePlay een VIP-systeem geïntroduceerd. Door pakketten te kopen kan je VIP-punten verdienen. Als je genoeg VIP-punten hebt verzameld stijg je een VIP-niveau en krijg je allerlei voordelen. Zo kan je bijvoorbeeld regenboogcake vrijspelen. Door een stuk regenboogcake te eten raakt je Sim voor 24 uur geïnspireerd. Ook kan je allerlei andere voordelen krijgen zoals extra tijd voor missies en het hebben van een extra Sim in het huishouden. Hieronder volgt nog wat meer informatie van de officiële site.

Afbeelding
Q: How do I become a VIP?
A: You will become a VIP by collecting VIP points through purchases.

Q: What perks do you get as a VIP?
A: Each VIP level will give you different rewards.
  • You will receive bonuses for Simoleons, Social Points, and Lifestyle Point packs. As you level up, these bonuses will increase.
  • You will also get a bonus from the Daily Simoleons Reward and it increases depending on your level.
  • You will unlock Rainbow Cake Slices. They will keep your Sim inspired for 24 hrs!
  • We know that sometimes you might run out of time on a limited time quest, so one of the perks of being a VIP is you will receive tokens that give you a Time Extension on quests.
Q: Do I have to be a VIP to get Rainbow Cake Slices?
A: Yes, you must be a VIP in order to get Rainbow Cake Slices.

Q: Do I have to be a VIP to get a Time Extension Token?
A: Yes, time extension tokens are exclusive rewards for VIPs.

Q: What are Rainbow Cake Slices?
A: Rainbow Cake Slices keep your Sims inspired. Each slice will keep one Sim inspired for one day.
Bron: https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-u ... 48-VIP-FAQ

Advertentie

Je krijgt elke dag 1, 2, 3 of 4 stukken regenboogtaart om je Sims 24 uur volledig te inspireren en in totaal (als je VIP 5 bent) 3 keer 1 extra dag voor een missie, dit zijn freebies en zijn dus eenmalig. Ook krijg je bij niveau 4 de 'Rode loper mode' met daarin gratis kleding voor volwassen mannen en vrouwen. Vanaf niveau 5 kunnen er 5 Sims in een huis wonen (i.p.v. 4) en je krijgt bij elk VIP niveau meer dagelijkse bonus en meer Simoleons, LP's en SP's als je deze koopt in de Store.
Bedankt voor de aanvulling :) Alleen vraag ik mij nog steeds of de freebies echt eenmalig zijn, want dat lijkt mij niet zo aantrekkelijk. Stel bijvoorbeeld dat je het hoogste VIP-niveau hebt bereikt en je hebt al je freebies gebruikt, kan je dan nooit meer freebies krijgen? Van mij had de FAQ wel iets uitgebreider gekund.
De freebies zijn eenmalig en je krijgt er ook geen meer als je ze hebt gebruikt, je kunt dus beter LP's sparen als je maar een paar uur tekort komt bij de missie's. En de FAQ is inderdaad kort en onduidelijk.