Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
melekskeuh » 05 jan 2016, 21:02 schreef:Mss domme vraag ma hoe kan ik vip a activeren? Moet ik wachten tot de brievenbus mijn dagelijkse beloning aangeeft ? :s
Om een VIP level te bereiken moet je VIP punten verzamelen, deze ontvang je wanneer je met (echt) geld dingen koopt in de Store, zoals Simdollars of LP.

Advertentie

Nefje » 28 nov 2015, 16:12 schreef:Bedankt voor de aanvulling :) Alleen vraag ik mij nog steeds of de freebies echt eenmalig zijn, want dat lijkt mij niet zo aantrekkelijk. Stel bijvoorbeeld dat je het hoogste VIP-niveau hebt bereikt en je hebt al je freebies gebruikt, kan je dan nooit meer freebies krijgen? Van mij had de FAQ wel iets uitgebreider gekund.
Zover ik het nu weet en begrijp is het eenmalig per evenement of missie.
Persoonlijk lijken ze me vrij nutteloos.
Bij mijn weten heeft een regenboogtaart als enige (theoretische) voordeel dat je een Sim direct kan inspireren. Dat zou handig kunnen zijn als je Sim al met een lange taak bezig is die je niet wil onderbreken.
Het voordeel van een geïnspireerde Sim is dat als je bijvoorbeeld met een hobby bezig bent, je dan voorkomt dat een geïnspireerde Sim veel dubbele voorwerpen krijgt. Dat kan het verzamelen van alle voorwerpen voor die hobby aanzienlijk versnellen. Ook verdien je meer Simdollars/XP's met het uitoefenen van een beroep.

Maar zelf gebruik ik nooit regenboogtaarten. Met een beetje planning kun je je Sims (gratis) inspireren voordat ze aan een lange taak beginnen, bijv. door de email te controleren op een computer. En een regenboogtaart kost maar liefst 5 LP's, die kun je denk ik nuttiger besteden. Zeker als je hobbyvoorwerpen verzamelt met als doel LP's te verkrijgen, dan raak je uiteindelijk meer LP's kwijt dan je verdient :roll: .