Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sinds vanmorgen blijft mijn spel crashen, steeds enkele minuten na het opstarten.
Ik heb mijn iphone gereset en het spel opnieuw geïnstalleerd (na uploaden van de gegevens naar icloud), maar dat heeft niet geholpen.
Inmiddels heb ik een crash-report verzonden naar Firemonkeys. Hopelijk kunnen ze het oplossen, anders kon het wel eens een abrupt einde worden met het spelen van Sims Freeplay. :cry:

Advertentie

Firemonkeys heeft vanmorgen aangegeven dat in de volgende update het crash-probleem verholpen gaat worden.

Omdat de informatie erg summier is, heb ik ze om aanvullende informatie gevraagd.
Met name welke apparaten van dit probleem last kunnen hebben of krijgen en wanneer ze de nieuwe update verwachten. Als ik meer weet, zal ik het hier posten.

Vanmorgen kreeg ik al een update bij het opstarten, maar daar zat de patch kennelijk nog niet in verwerkt, want mijn spel crasht nog steeds. Het wordt dus wachten op de volgende update.
Het probleem lijkt opgelost.
Ik heb inmiddels uren kunnen spelen zonder problemen, waar het spel voorheen steevast binnen (maximaal) enkele minuten crashte.

Helaas verloopt de communicatie met Firemonkeys erg stroef. Ik denk te begrijpen dat het probleem niet volledig gefixt is, maar dat dit nog wel gaat gebeuren.
Bedankt voor je reaktie, Galdor!

Gelukkig heb ik de schade beperkt kunnen houden, al heb ik de iphone de afgelopen tijd wel vele honderden keren opnieuw moeten opstarten. Erg frustrerend, zeker als je Sims dan soms ook nog gestopt blijken te zijn met hun taak.

Uiteindelijk heb ik een minimaal aantal Sims de belangrijkste taken laten uitvoeren en daarna het spel meteen afgesloten, om pas terug te keren als de tijd om was. Zo heb ik toch nog, mede door op het laatst nog wat levenspunten er tegenaan te gooien, de missie met het privé-eiland kunnen halen.

Het beantwoorden van vragen over het spel blijkt ook behoorlijk wat lastiger, als je alles uit het hoofd moet doen en niet af en toe even kan kijken bij je eigen spel. Zeker omdat ik zelf ook nog niet zo heel lang speel. Gelukkig kon ik me met Google en Google afbeeldingen wat behelpen.

Ik ben blij dat dat nu weer alles werkt (hopelijk blijft het zo). Ik heb zowel hier als op andere forums geen klachten gelezen over ditzelfde probleem, dus waarschijnlijk hebben maar weinig anderen hier last van gehad.
Gehaald, met nog 4 volle dagen te gaan :) .

Ik had al een niveau 6/6 Sim en was begonnen met 1 modestudio. Maar dat zou heel krap zijn geworden, want na 1 dag had ik pas 1 kapsel ontgrendeld.
Na aanschaf van een tweede modestudio ging het met twee Sims ook bijna twee keer zo vlug, ruim voldoende dus om alles te ontgrendelen. Maar het is toch wel tijdrovend als je je Sims om de tien minuten weer aan het werk moet zetten.
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 105