Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

ik keek rond in de online store en ik zag nieuwe dingen voor vips

reclames uitschakelen vanaf vip 3
en extra verassing dozen sleutels vanaf vip 3

betekent dit als je vip 3 of hoger bent je een sleutel als cadeautje krijgt?
dus 1 voor vip 3 en als je vip 4 wordt nog 1 erbij wegens stijgen in vip niveau enz?
chantalle » 30 jan 2019, 14:56 schreef:ik keek rond in de online store en ik zag nieuwe dingen voor vips

reclames uitschakelen vanaf vip 3
en extra verassing dozen sleutels vanaf vip 3

betekent dit als je vip 3 of hoger bent je een sleutel als cadeautje krijgt?
dus 1 voor vip 3 en als je vip 4 wordt nog 1 erbij wegens stijgen in vip niveau enz?
Ja, elke keer als je een VIP level omhoog gaat krijg je 1 sleutel.
chantalle » 29 jan 2019, 23:57 schreef:ik zag in deze video

https://www.youtube.com/watch?v=fx8d2R57DR0" onclick="window.open(this.href);return false; rond 25.02 seconde dat 1 van haar sims kan zwaaien, dansen en nog iets dacht ik..mijn sims kunnen dat niet wanneer ik op ze klik ( alleen make over en verjaardag vieren) is dit niet voor android gebruikers.. ik vraag me af waarom mijn sims dat niet kunnen?
ben ik de enige?
Mijn sims kunnen dit nog steeds niet, of dat nu is omdat ik nog niks met de vrij gespeelde items heb gedaan geen idee. Het andere waar ik aan denk dat is dat deze opties voor sims zijn die via de nieuwe zwangerschap zijn geboren.
Galdor » 09 feb 2019, 11:32 schreef:
chantalle » 29 jan 2019, 23:57 schreef:ik zag in deze video

https://www.youtube.com/watch?v=fx8d2R57DR0" onclick="window.open(this.href);return false; rond 25.02 seconde dat 1 van haar sims kan zwaaien, dansen en nog iets dacht ik..mijn sims kunnen dat niet wanneer ik op ze klik ( alleen make over en verjaardag vieren) is dit niet voor android gebruikers.. ik vraag me af waarom mijn sims dat niet kunnen?
ben ik de enige?
Mijn sims kunnen dit nog steeds niet, of dat nu is omdat ik nog niks met de vrij gespeelde items heb gedaan geen idee. Het andere waar ik aan denk dat is dat deze opties voor sims zijn die via de nieuwe zwangerschap zijn geboren.
Dat dansen doe je toch met een andere Sim samen?
Dat springen zie ik mijn Sims ook niet doen.
kan het ook zijn dat je die acties alleen hebt als je deze versie die bij de trendy tuinhuis update gekomen is hebt?

make2 heeft er toen een video over gemaakt.. ik speel op een Android 7 maar heb dit niet..

hier is de video:
https://www.youtube.com/watch?v=JMSxgvabB2A" onclick="window.open(this.href);return false;

sorry, misschien heb ik het verkeerd gezien :oops: het kan ook zijn dat het aardig doen of wees grappig was in de ar mode uit het filmpje
Laatst gewijzigd door chantalle op 11 feb 2019, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit staat op de site van The girl who games.
Mag ik er vanuit gaan dat dit met de modestudio is?

" NEW HOBBY EVENT

The Urban Chic Hobby Event (not available yet) starts on the 18th February for 6 days to unlock new outfits for your male and female adult sims (I will create the post once this event is released) "

Afbeelding
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 105