Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik vind het bij de laatste updates wel belachelijk worden hoeveel simoleons en lp je moet investeren. Zoals 8,000,000 voor die conceptmissie nu en ik ben weer een zwangerschapsevenement begonnen (voor die tijdelijke pakketten binnenkort) waarbij ik voor de steuntaken vaak 32 sims nodig heb. Niet te doen icm het live evenement. Heb al meerdere levensbollen verkocht voor geld en mn sims koken zich suf.. Niet echt leuk meer om te spelen zo vind ik.
Phoebe » 13 maart 2019, 16:56 schreef:Ik vind het bij de laatste updates wel belachelijk worden hoeveel simoleons en lp je moet investeren. Zoals 8,000,000 voor die conceptmissie nu en ik ben weer een zwangerschapsevenement begonnen (voor die tijdelijke pakketten binnenkort) waarbij ik voor de steuntaken vaak 32 sims nodig heb. Niet te doen icm het live evenement. Heb al meerdere levensbollen verkocht voor geld en mn sims koken zich suf.. Niet echt leuk meer om te spelen zo vind ik.
Ja het is best pittig! Je moet een hoop Sims, geld en tijd hebben om alles te halen.
Galdor » 13 maart 2019, 18:02 schreef:
molletje83 » 13 maart 2019, 05:59 schreef:Toch knap dat de auto op het balkon Jan staan.
Zelfs binnenshuis mits er plek is of in tuin.
Apart binnenshuis kan ik nog begrijpen als zijnde garage. Maar op het balkon vind ik niet logisch. Dacht eigenlijk dat het een fout was zoals je sim ook weleens in het fornuis zit of zo.
wat kunnen we nog meer verwachten in deze update?



● Chocolatierhobby-evenement (Peperkoekhuis) herhaling: evenement van 7 dagen tussen 25-31 maart

● Seizoensmissie Innerlijk kinderspel (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 30 maart begint

● Live-evenement Trouwbellen (herhaling): evenement van 13 dagen dat op 30 maart begint

● Hobby-evenement Lefkapsels (herhaling): evenement van 7 dagen tussen 1-7 april

● Seizoensmissie Zoektocht naar Chocolade-eieren (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 10 april begint

● NIEUW live-evenement Bruiloftscadeaus: evenement van 7 dagen dat op 19 april begint

als iemand deze lijst al gepost heeft, dan wil ik deze lijst wel weghalen
chantalle » 19 maart 2019, 23:28 schreef:wat kunnen we nog meer verwachten in deze update?



● Chocolatierhobby-evenement (Peperkoekhuis) herhaling: evenement van 7 dagen tussen 25-31 maart

● Seizoensmissie Innerlijk kinderspel (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 30 maart begint

● Live-evenement Trouwbellen (herhaling): evenement van 13 dagen dat op 30 maart begint

● Hobby-evenement Lefkapsels (herhaling): evenement van 7 dagen tussen 1-7 april

● Seizoensmissie Zoektocht naar Chocolade-eieren (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 10 april begint

● NIEUW live-evenement Bruiloftscadeaus: evenement van 7 dagen dat op 19 april begint

als iemand deze lijst al gepost heeft, dan wil ik deze lijst wel weghalen
Dat word als deze missie is afgelopen lekker sparen voor de op rit missie enige herhaling die ik niet zeker weet of ik hem gehaald heb is lefkapsels.
En van het live evenement dat er nog aankomt weet ik nu al dat ik die niet ga halen i.v.m vakantie
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 105