Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Goed dat je het even meldt, zo te zien 8.45 uur UTC tot 11.00 uur UTC.

In Nederland is het momenteel 2 uur later dan UTC (vanwege zomertijd; 's winters bedraagt dit 1 uur).
Dat betekent dat het onderhoud in Nederlandse tijd 5 september 2018 van 10.45 uur - 13.00 uur plaatsvindt.
chantalle schreef:Facebook tjilpen LinkedIn Google+

(tjilpen zal waarschijnlijk twitter zijn)
:D

Advertentie

●      Live-evenement Luxe Leven: evenement van 10 dagen dat op 31 augustus begint

●      Seizoensmissie Sneeuwprobleem: optioneel evenement van 13 dagen dat op 2 september begint

●      Seizoensmissie HANS voor moderne huizen: evenement van 7 dagen dat op 12 september begint

●      Hobby-evenement Slaapkleding (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 16 september begint

●      Hobby-evenement Carnaval der Chocoladeliefhebbers (herhaling): evenement van 10 dagen dat op 23 september begint

●      Hobby-evenement Lang Haar (herhaling ← te zien in de update Trouwklokken): evenement van 10 dagen dat op 27 september begint

Tipbookmark deze pagina
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims ... ing-update" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo hallo.

Dat is vreemd. De automatische updates zijn bij mijn weten altijd erg klein (8 MB) en ik heb nog niet meegemaakt dat de snelheid van het spel na zo'n update zichtbaar omlaag ging. Misschien dat grotere updates die je doorgaans handmatig vanuit de Appstore dient te installeren, na verloop van tijd ook automatisch geïnstalleerd worden, dit heb ik zelf nog niet geprobeerd. Maar ook na het installeren van grotere updates heb ik nog geen extreme snelheidsafnames waargenomen.

Ik heb geen specifieke kennis van de One Plus Mobile, maar misschien kun je ergens in de instellingen vinden of er nog voldoende geheugenruimte op je apparaat vrij is. Zo nee, dan kun je overwegen om wat foto's / video's die op je apparaat staan, extern (bijv. in de cloud) op te slaan en vervolgens van je apparaat te verwijderen.

Als dat niet helpt, is er wellicht toch iets anders aan de hand, misschien is er iets fout gegaan met updaten. Als je zeker weet dat je de laatste versie van dit spel geïnstalleerd hebt (dit anders eerst doen via de Appstore), zou je het spel kunnen opslaan in de cloud en vervolgens het spel verwijderen van je apparaat en opnieuw installeren vanuit de Appstore. Let er wel op dat je tijdens de herinstallatie aangeeft dat je het opgeslagen spel wil gebruiken zodra daarom gevraagd wordt, anders gaat je voortgang in het spel verloren.

In de Appstore vind je overigens alleen de laatste versie van het spel, dus teruggaan naar een oudere versie die minder ruimte in beslag neemt, is helaas geen optie.
Hennie1968 » 27 sep 2018, 12:37 schreef:Hoi hoi. Ik heb een vraagje. Ik heb een one plus mobiele en kreeg gisteren een update. Na die tijd is het spel giga groot geworden en bijna onspeelbaar. Weet iemand hoe ik dit moet veranderen.
Kan je aangeven hoe giga groot en welke one plus? Ik kijk nu net bij mij en het totale spel neemt 1,34Gb in beslag.

Hoeveel opslag heb je nog vrij mischien dat een SD kaart en het spel daarnaar verplaatsen helpt.
Dat doe ik bijna standaard na elke update.
chantalle schreef:bij mij is het haar vandaag morgen kaal live evenement bezig

is dit bij meerdere spelers zo?
Bij mij niet, maar ik denk dat ik het evenement vorige keer al gehaald had.

Op een Engelstalig forum las ik dat er nog iemand is bij wie het evenement gestart is. Dus waarschijnlijk nog wel bij meer spelers.
Je bent in elk geval niet de enige.
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 105