Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Oh balen.
Ik kan helaas niet testen of dat bij mij ook het geval is, want ik heb het ziekenhuis (nog steeds) niet gebouwd. Misschien iemand anders?
Als veel spelers er last van hebben, zal het denk ik wel tot in het softwareteam doordringen en in een van de volgende updates verholpen worden.

Advertentie

Sim Plist » 05 dec 2018, 17:35 schreef:Oh balen.
Ik kan helaas niet testen of dat bij mij ook het geval is, want ik heb het ziekenhuis (nog steeds) niet gebouwd. Misschien iemand anders?
Als veel spelers er last van hebben, zal het denk ik wel tot in het softwareteam doordringen en in een van de volgende updates verholpen worden.
Heb het als eens eerder gehad,maar weet niet meer hoe het toen is opgelost.
Afwachten maar even!
Elizaa2016 » 05 dec 2018, 16:58 schreef:Ik heb wel weer een bug na de laatste update.
Bij het ziekenhuis pakt ie de ziekenzaal opdracht niet. :( Balen.
Vraagje: Zou het nut hebben contact op te nemen met Firemonkeys over mij probleem?
Of zou ik dan alleen maar een standaard antwoord krijgen met oplossingen die ook op hun website staan? :(
Als de informatie op hun website serieus het probleem kan oplossen, zal je toegewezen contactpersoon dit zeker als eerste antwoorden.
Eventueel kan je ze voor zijn, door die mogelijke oplossingen eerst te proberen. Bij het contact opnemen met Firemonkeys kun je dan aangeven wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dat kan een hoop heen en weer ge-email schelen.

Er is wel een probleem met de ziekenzaal bekend op dit moment, maar ik kan niet beoordelen of dit exact hetzelfde probleem is:

"Look at Charts task at the hospital won’t complete- they (Firemonkeys) are aware of this issue and it should be fixed in the next update".

Wat gaat er precies mis? Start je een opdracht die halverwege wordt afgebroken? Of kun je de opdracht niet starten?

Als het een opdracht betreft die halverwege wordt afgebroken, zou je kunnen proberen of je het probleem kan omzeilen door na het geven van de opdracht naar een ander perceel te gaan en wachten tot de opdracht voltooid is (check de Simtracker hiervoor). Die oplossing werkt bij mij met een probleem bij het politiebureau.
Sim Plist:

Bedankt voor je antwoord.

De opdracht start wel, maar als de opdracht klaar is en ik klik op het rondje zeg maar, dat vervalt het en blijft het gewoon openstaan. De opdracht word dus wel voltooid, maar hij pakt het,
Begrijp je een beetje wat ik bedoel? ;)

Waar heb je dat stukje Engelse tekst vandaan over het ziekenhuis? ( Inmiddels gevonden! )
Bedankt voor de toelichting.
Ik begrijp dat als de taak is afgerond, er een bubbel boven het hoofd van de Sims verschijnt. Als je daarop klikt, verdwijnt de bubbel kennelijk maar de opdracht wordt daarmee desondanks niet vervuld.

In dat geval vrees ik dat het probleem niet te omzeilen is.

Op de pagina die je inmiddels gevonden hebt, staat vrij ver onderaan nog een vraag hierover. Je kan die vinden door op die webpagina een zoekopdracht uit te voeren (in Google chrome met Ctrl F) naar " Ward " (met een spatie voor en na het woord "ward"). Misschien kun je nagaan of dit hetzelfde probleem is. Op internet zijn nog enkele voorbeelden te vinden van spelers met exact dit probleem.

Uit de informatie die ik daar gevonden heb, begrijp ik dat er ook voetstapjes te zien zijn als het niet goed gaat en dat het heel sporadisch (zeg 1 op 10 keer) wel goed gaat.
Als dit ook exact jouw probleem is, is er door "The Girl who games" al melding van gemaakt bij Firemonkeys.
Al vraag ik me af of het probleem in deze laatste update niet al gefixt had moeten zijn, gezien de informatie die bovenaan de voorgenoemde pagina staat.
Het hangt van de datum af wanneer dit probleem gepost is, als het sinds deze update pas is ontdekt dan is the next update ergens in januari. Wel kan er een tussen tijdse kleine patch plaatsvinden dat gebeurt regelmatig, eerst zal het probleem gevonden en getest moeten worden dus zoals geschreven het is maar net wanneer het gemeld is en hoeveel andere bugs er gefixt moeten worden.

De vertalingen zijn altijd lastig maar het klinkt als een soort gelijk probleem.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 105