Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Zojuist geïnstalleerd.
Helaas bij het opstarten vergezeld met de mededeling dat dit de laatste update is voor mijn iPhone 4 :cry: .

Het zat er wel een keer aan te komen, sinds de vorige update draaide het spel op mijn iPhone al niet soepel meer (regelmatig crashes en soms heel traag of zelfs tijdelijke "bevriezingen").
Sim Plist » 04 dec 2018, 16:51 schreef:Zojuist geïnstalleerd.
Helaas bij het opstarten vergezeld met de mededeling dat dit de laatste update is voor mijn iPhone 4 :cry: .

Het zat er wel een keer aan te komen, sinds de vorige update draaide het spel op mijn iPhone al niet soepel meer (regelmatig crashes en soms heel traag of zelfs tijdelijke "bevriezingen").
Oh balen zeg!
En nu? Kan je het ergens anders op spelen?
Het ziet er niet naar uit dat er op korte termijn een nieuwe iPhone of een iPad gaat komen, dus de nieuwe updates kan ik voorlopig niet spelen.

Het spel zelf zal wel gewoon blijven werken, dus de opdrachten die ik nog niet gedaan heb (dat zijn er nog best veel) kan ik nog wel gaan doen. Ook heb ik nog heel wat levensbollen te verzamelen.

Ik vraag me verder ook af of (in noodgeval) een herinstallatie nog wel mogelijk is, omdat het spel misschien niet meer in mijn Appstore zal verschijnen.
@simplist welke ios versie heb jij geen versie 10 dan?
Met ios is het minder makkelijk dan met Android dan kan je nog een oudere versie gebruiken.
Als het spel uit de store verdwijnt zal het lastig worden.
Mijn IOS-versie is 7.1.2. Dat is de hoogste versie die je op een iPhone4 kunt gebruiken.
Sinds ik begon met spelen (een jaar geleden) ondersteunde de Sims Freeplay IOS 7.0 en hoger, maar dat gaat kennelijk veranderen bij de eerstvolgende update.

Voor noodgevallen (herinstallatie) kan ik misschien een backup maken van het spel via iTunes. De voortgang zelf is dan weer te downloaden omdat die in de Cloud staat opgeslagen.

Maar nieuwe updates voor de Sims Freeplay zullen in het vervolg dus aan mij voorbij gaan.
Vreemd zover ik weet heeft de ipad2 die ongeveer even oud is ios 9 maar goed dit model stamt uit 2012 ongeveer het houd een keer op om diverse redenen waaronder veligheid en de hardware van het toestel.

Geniet ervan mischien komt er een leuke deal voorbij als je het abonnement kan verlengen.
De iPad2 is vergelijkbaar met de iPhone 4S, beide stammen uit 2011 en kunnen maximaal IOS 9.3.5. draaien.
de iPhone 4 is helaas net een jaar ouder als de iphone 4S en de iPad2, maximum IOS 7.1.2.

Voorlopig kan ik met het spel nog goed vooruit dus ik amuseer me zeker nog wel (de crashes en vertragingen zijn nog te overzien), en wie weet wat de toekomst brengt.
Alleen jammer dat ik (voorlopig) niet meer kan deelnemen aan nieuwe missies.
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 105