Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb geen idee vanaf wanneer dit speelt, maar ik kom er net achter dat ik op het romantische eiland het beachvolleybal net niet meer kan gebruiken! Ik moet hier heen vanwege de wekelijkse opdrachten, maar ik kan er niet meer op klikken! Iemand anders die dit probleem ook heeft?

Advertentie

Op een Duits forum vond ik hier meer klachten over. Helaas waarschijnlijk een bug.

Je kan overwegen de opdracht over te slaan ten koste van LP's.
En, als je heel gemotiveerd bent, dit via de spelmakers Firemonkeys terugvragen, maar ik vrees dat dat meer tijd kost dan wanneer je die LP's zelf terug verdient.
molletje83 » 27 feb 2020, 13:51 schreef:Het kadootje in de nachtclub van deze week is kleding
Afbeelding
Afbeelding
Alles wat je hier ziet is ook los aan te trekken.
Deze week het laatste kadootje
Afbeelding
Dit is de kleding keuze uit losse jurk of compleet met haar, panty en schoenen.
Afbeelding
Sim Plist » 03 maart 2020, 21:04 schreef:Op een Duits forum vond ik hier meer klachten over. Helaas waarschijnlijk een bug.

Je kan overwegen de opdracht over te slaan ten koste van LP's.
En, als je heel gemotiveerd bent, dit via de spelmakers Firemonkeys terugvragen, maar ik vrees dat dat meer tijd kost dan wanneer je die LP's zelf terug verdient.
Dank je wel Sim Plist! Ik was er al een beetje bang voor. Ik hoop dat ze de bug er uithalen! Maar voor nu zal ik er inderdaad maar wat LP's tegenaan gooien!
De update is er.
Als goed is begint vandaag het live evenement maar die is nog niet begonnen.
Wel zag ik dat het nog druk was in de nachtclub je kan nog steeds met ze dansen en zo.
Afbeelding

Update om 8 uur is het live evenement begonnen en is ook iedereen weg uit de nachtclub.
Net als vorige keer moest ik het spel voor mijn iPhone 5S (hoogste update hiervoor: IOS 12.4.5) weer handmatig uit de App Store downloaden.

Het stond daar ook weer niet tussen de updates, dus moest via de zoekfunctie het spel opzoeken. Daar stond alleen de optie om het spel te openen en niet te downloaden, maar nadat ik op de afbeelding klikte waar meer informatie over het spel wordt gegeven, veranderde de optie "openenen" na korte tijd ineens in "downloaden". Dat ging bij de vorige update precies zo.
Hii ik heb een vraagje
Ik heb €17 betaalt voor zo’n valuta pakket en verder ook nog voor zo’n lp plant in totaal heb ik €25 uitgegeven aan de Sims maar later op de dag wilde mijn nichtje op de Sims maar ze heeft het verwijderd. Ik kan nu wel nog de gegevens gebruiken van iCloud enzo maar dat was voor ik dat allemaal heb gekocht :(
Is er een mogelijkheid dat ik dat weer terug krijg?
Oef, dat is wel balen zeg.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou dit even proberen:
- Ga in het spel naar het menu (3 puntjes)
- Klik op de ronde knop met i (van info)
- Klik op aankopen herstellen.

Als dat niet werkt en je geen probleem met de Engelse taal hebt, zou je contact op kunnen nemen met de helpdesk van de spelmaker Firemonkeys. Hopelijk kunnen zij dan nog iets voor je doen:

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new

Succes ermee!
Sim Plist » 20 maart 2020, 13:55 schreef:Oef, dat is wel balen zeg.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou dit even proberen:
- Ga in het spel naar het menu (3 puntjes)
- Klik op de ronde knop met i (van info)
- Klik op aankopen herstellen.

Als dat niet werkt en je geen probleem met de Engelse taal hebt, zou je contact op kunnen nemen met de helpdesk van de spelmaker Firemonkeys. Hopelijk kunnen zij dan nog iets voor je doen:

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new

Succes ermee!


Ah Okiii dankuwel!!^^
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105