Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
sorry..ik dacht dat het de 16de zou beginnen omdat dat bij de beschrijving van de video stond :oops:

ik heb het aangepast
er staat nu bijvoorbeeld naam evenement. rond 14 juni. in plaats van vanaf 14 juni
zou kunnen dat de datums afwijken van wat er in de videobeschrijving stond
dus toen dacht ik dan maak ik er rond van.. omdat het iets eerder of later kan zijn

Advertentie

molletje83 » 01 jul 2019, 13:31 schreef:Binnenkort krijgen we ook simrace 3 weet iemand of als hij verschijnt je gelijk moet beginnen of dat je ook kan zeggen ik begin over 2 uur omdat dat beter uitkomt.
Ik ben ook wel benieuwd of dat kan.

Al weet ik nog niet of ik mee ga doen, vind de Simrace zo tijdrovend.
stijlen der tijd.. ook wel de missie met de tijdscapsule genoemd. is ook weer terug
deze begon vandaag als je hem nog niet gedaan heb of nog niet voltooid hebt, anders niet
Simchase seizoen 3 begint 4 Juli als ik me niet vergis
weet ik dus niet zeker. dit zag ik bij The girl who games
Elizaa2016 » 13 jul 2019, 15:51 schreef:Ben benieuwd!

@chantalle: Zo'n lijst met datums mag je altijd plaatsen hoor, als niemand je voor is geweest, word altijd gewaardeerd!
is goed

zal ik ook de link van de video,s erbij zetten wanneer deze zijn verschenen?
en ook een lijst van de online store wat er nieuw is?
ik denk dat de video,s morgen of overmorgen verschijnen. meestal 1 of 2 dagen voordat de update zelf komt. als ik de evenementen weet zal ik bij de datums rond de zoveelste zetten aangezien de datums in de video,s niet altijd kloppen ( zo werd er gezegd dat Simchase seizoen 2 op 16 juni kwam en bleek het de 13de te zijn)
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 105