Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Het viel mij op dat er een groot aantal nieuwe items zijn toegevoegd in het winkelcentrum... Ik heb er gelijk veel van gekocht! De kapsels die je kan winnen, is dat voor volwassenen? Want voor tieners heb ik deze al gekregen in een van de winkels geloof ik.
MasjaD » 21 mei 2018, 09:03 schreef:
Galdor » 21 mei 2018, 07:21 schreef:Ik kreeg zojuist zowaar een foutmelding over het validaten van adjustable data failed to validate dat moet bijna voor die community challenge zijn,
Ik heb sinds vanmorgen dezelfde foutmelding! En nog geen community challenge!
Bij mij is geen foutmelding geweest, heb het spel ca. 9.45 uur gestart.
chantalle » 21 mei 2018, 10:29 schreef:ja, ik zag deze balk.. duurde even maar net kwam deze balk langs.. is dit de balk?


Afbeelding
Die update balk bij het opstarten van je spel zou er ongeveer uit moeten zien:

Afbeelding

Maar misschien verschilt het wel per apparaat hoe het updaten eruit ziet.
De rode pijl in jouw plaatje is de balk die aangeeft hoever de community gevorderd is (nu nog op 0%). Als ik het goed begrijp, zal dit plaatje zo nu en dan in het spel verschijnen, waarbij je de laatste voortgang van de community te zien krijgt.
Helaas lijkt er geen optie om dit plaatje zelf op te roepen. Wat mij betreft had er in de taakbalk wel iets mogen staan.
Anne Martinex » 21 mei 2018, 12:10 schreef:De kapsels die je kan winnen, is dat voor volwassenen?
Op de Facebookpagina "The Sims FreePlay" wordt gesproken over een Harajuku Haar-pakket. Er staat helaas niets bij over de leeftijdsgroep(en).
Dan zou ik me geen zorgen maken. Meer is er ook niet te zien geweest wat de community-challenge betreft.

Ik weet niet of ieder apparaat die blauwe update-balk laat zien. Bovendien kun je die gemakkelijk missen als je na het opstarten van het spel even 10 sec. de andere kant op kijkt.

Verder vermoed ik dat niet iedereen alle updates hoeft te krijgen.
Stel bijvoorbeeld dat er een programmeerfout wordt ontdekt waar alleen de iphone 4 last van heeft, dan zal zo'n update ook alleen naar alle iphone4's gestuurd hoeven te worden.
Die update zul je waarschijnlijk wel moeten zien dat is bijvoorbeeld de afbeelding met de voortgangsbalk van de community challenge die ik inderdaad bedoelde. Op basis van de afbeelding verwacht ik alleen voor tieners. Verder zie ik niks nieuws in het winkelcentrum bij mij niks beschikbaar heb in de loop van 1,5 jaar alles al gekocht.

@Elizaa dat is inderdaad de bedoeling.
Elke week waarschijnlijk een ander doel.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 105