Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Galdor » 21 mei 2018, 07:21 schreef:Ik kreeg zojuist zowaar een foutmelding over het validaten van adjustable data failed to validate dat moet bijna voor die community challenge zijn,
Ik heb sinds vanmorgen dezelfde foutmelding! En nog geen community challenge!
ik kreeg wel te zien dat het slaapkleding evenement komt

en dat er moddermaskers voor de sims te koop zijn voor 450 lp

meestal beginnen hobby en community evenementen om 9:00 uur. kwam ik in de vakantie achter :)
de game is al automatisch geupdated.

nou.. ik ben benieuwd.. het zal toch wel vandaag zijn? of toch niet?
Galdor » 21 mei 2018, 08:14 schreef:5.000.000 outfits uit het winkelcentrum? Wist niet dat er zoveel waren als community challenge en de stijl van de foto als prijs.
Afbeelding
Ik kreeg die melding net ook! Heb ook al wat gekocht, maar ik zie nergens de vooruitgang van de challenge! Tot nu toe een beetje een tegenvaller! Had gehoopt op iets waar je sims mee bezig konden!
Bij mij is de patch/update ook binnen ik zag wel een melding en een balk bij het opstarten meer ook niet. Het lijkt er inderdaad op neer te komen dat we outfits moeten kopen meer dan dat blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd door Galdor op 21 mei 2018, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
ik zag bij mij geen balk of melding.. dat plaatje boven me kwam ook niet in beeld bij mij. is er dan iets mis en kan ik niet meedoen?

betekent dit dat de hele community superveel kleding, kapsels, accessoires en schoenen moet kopen bij het winkelcentrum om zo de prijs te winnen?

er is sale in het winkelcentrum.. alleen voor alle vrouwelijke sims.. wel voor alle leeftijden
Niet super veel hangt er vanaf hoeveel spelers er zijn, en of deze spelers nog dingen kunnen kopen in het winkelcentrum. 500.000 spelers wereldwijd hoeven maar 10 outfits per speler te kopen/unlocken. 5.000.000 maar 1. Enzovoorts.
Die balk kwam langsgeflitst tijdens het starten van het spel.
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 105