Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Sim Plist » 24 apr 2018, 20:15 schreef:"The girl who games" schreef:

Time Capsule/The Styles of Time Seasonal Quest

Inderdaad dezelfde dus.
Kijk dat is opgelost. Spoiler het lijkt erop dat we het feest huis uit de eerste missie kunnen winnen bij het daaropvolgende live evenement.
ik zag ook dit langskomen..dit kun je winnen met de verassing dozen ( net zoals de paketten met eiland spullen die in de vorige update beschikbaar was voor 1 sleutel per doos)

https://www.youtube.com/watch?v=XGjyXQdLXWs&t=1s" onclick="window.open(this.href);return false;

ik weet niet wanneer ze bij de verassing dozen komen.. ik heb 5 minuten geleden nog gekeken en dit niet gezien
wel kleding voor jongens (jonge sims) in de online store en een kapsel voor jongens (ook jonge sims) ook in de online store

ik weet ook niet hoeveel sleutels je per doos moet hebben
er zitten best leuke dingen bij vindt ik :)
Ik ben wel benieuwd of bij de draaiplant ook een infoknop is toegevoegd met kanspercentages, net als bij het Simdollarkiemplantje.
Dan zou ik kunnen vergelijken in hoeverre het theoretisch gemiddelde overeenkomt met mijn (voorlopig) praktisch bepaalde gemiddelde. Dat ligt bij mij na 341 draaiingen op 4,37 bouwmunten per draai.

Volgende week weet ik meer, als het live-evenement "kinderfeest" begint.
Dan is de real store aanbod voor jou anders dan de mijne @Chantalle ik ga ervanuit dat het gewoon 1,3 en 6 zijn net als nu, tenzij er weer een nieuwe serie bijzondere dozen komt net als de vorige update.

Je zou het wel verwachten @Sim Plist maar niks is zeker, ik ben wel benieuwd of het overeenkomt als die knop daar ook bij komt.
frankieboy1992 » 25 apr 2018, 21:46 schreef:Hoi allen,

En als je dan GEEN Facebook hebt en ook GEEN Twitter zoals ik? Hoe krijg ik m binnen?

Grt,

frankieboy1992
Je bedoelt de meest recente update? Dat hangt van de instellingen van je apparaat en app store af. Staat deze op automatisch updaten dan zou de update vanzelf binnen moeten komen en vermoedelijk ook een melding dat deze er is. Anders nu naar de app store van je toestel gaan en updaten.
Galdor schreef: @Chantalle ik ga ervanuit dat het gewoon 1,3 en 6 zijn net als nu, tenzij er weer een nieuwe serie bijzondere dozen komt net als de vorige update.
In de verklarende tekst onder de video wordt gesproken over 9 speciale verrassingsdozen. Ik denk daarom dat het weer 1 sleutel per doos wordt, want 9 weken om alle sleutels bijeen te krijgen (als je er geen hebt opgespaard, maar ik verwacht ook niet dat daarvan wordt uitgegaan), lijkt me lang genoeg.
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 105