Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
molletje83 schreef:Ik heb de spullen die om de box staan geteld en er gaan er naar het kopen van een box 8 af in totaal zijn het 40 producten dus naar 5 sleutels gebruiken hen je alle spullen.
Daarna kan je de nog steeds kopen en staan alle 40 producten er weer in
Het lijkt er inderdaad toch op dat je, bij iedere Eilandvillakist die je koopt, alle 8 voorwerpen gratis krijgt. En als je ze al hebt, krijg je ze gratis dubbel.

Ik heb alle voorwerpen van de Eilandvillakisten die ik gekocht heb (6) eens bijeen gezocht en op een rijtje gezet. Op onderstaande afbeelding zijn dat er 39, maar daar zitten nog 4 ramen en 5 deuren niet bij. 48 voorwerpen dus, precies 6 x 8.
Sommige objecten heb ik inmiddels 2 of 3x . Als ik dat vergelijk met de objecten uit die kist (door op de i (info) te klikken van de Eilandvillakist), heb ik er inderdaad een aantal dubbel gekregen.

Ik weet niet waarom dit bij Amarora anders lijkt te zijn. Het is wel zo, dat de objecten niet rechtstreeks in je inventaris terechtkomen, maar dat ze in de woonwinkel staan. Als je in de woonwinkel een object ziet met de aanduiding x1 (op de plaats waar anders een prijs staat), betekent dit dat één zo'n object in je inventaris zit. Staat er echter Gratis x1, dan staat die (nog) niet in je inventaris. Door het object eerst ergens in een huis te plaatsen, kun je deze daarna wel in je inventaris opnemen.

Afbeelding

Advertentie

@Sim plist het is als ik het goed begrijp bij Amarora niet anders echter daar viel het op wat bij het kappers evenement ook zo was dat 1 item gratis is en wil je er meerdere dan kost dit op LP of SP. Wat ik al eerder schreef dit klopt want zoals het er ook staat je ontgrendelt de prijzen, met andere woorden je maakt ze beschikbaar voor je woonwinkel,of de kleding winkel dat kan ook. Een volgende keer ontgrendel je dus niks je wint dan 1 extra item.
Afbeelding
@Galdor:

Ik weet niet zeker of ik je nu goed begrijp:

Bedoel je dat je bij de eerste Eilandvillakist die je koopt maar 1 gratis (zeldzaam) voorwerp krijgt en de daaropvolgende Eilandvillakisten die je koopt steeds (alle) 8 gratis (zeldzame) voorwerpen krijgt (omdat ze dan pas allemaal ontgrendeld zijn)?
Sim Plist » 26 maart 2018, 20:02 schreef:@Galdor:

Ik weet niet zeker of ik je nu goed begrijp:

Bedoel je dat je bij de eerste Eilandvillakist die je koopt maar 1 gratis (zeldzaam) voorwerp krijgt en de daaropvolgende Eilandvillakisten die je koopt steeds (alle) 8 gratis (zeldzame) voorwerpen krijgt (omdat ze dan pas allemaal ontgrendeld zijn)?
Je krijgt / ontgrendelt er evengoed 8 per keer/kist en krijgt er 1 per type kado. Maar je ontgrendelt de beschikbaarheid in de winkel 1 keer. Dus je kan indien je dezelfde beloning krijgt meerdere gratis plaatsen die inderdaad niet in je inventaris staan maar gratis beschikbaar in de winkel zeg een soort van kadobon.

Neem het tuinevenement van alles wat je hebt ontgrendeld kreeg je 1 exemplaar gratis de rest moet je kopen. Als voorbeeld de blauwe betonnen hoek geplaatst de volgende kost 3 SP
Afbeelding
Duidelijk, dank je Galdor.

Misschien heb ik de opmerking van Amarora:
Amarora » 23 maart 2018, 13:50 schreef:Zo jammer, koop je zo'n verrassingsdoos, blijken alle items sp enzo te kosten :?
verkeerd begrepen. Dit gaf me de indruk dat Amarora helemaal geen gratis voorwerpen uit de verrassingsdoos heeft gekregen (of gevonden).
Ik heb het even geprobeerd, maar krijg hetzelfde probleem. Het gaat trouwens ook niet bij een zelfgebouwd huis.

Ook het verkleinen van de kamer van het huis met het idee om daarna het hek te plaatsen en de kamer weer te vergroten, heeft geen zin. Het hek verdwijnt dan in de inventaris.
Ik dacht nog even dat misschien het balkon op de tweede verdieping de oorzaak zou kunnen zijn, maar dat blijkt niet het geval. Het hek valt ook niet te plaatsen tegen een muur zonder balkon.

Bij veel spellen gebruiken de programmeurs andere en betere gereedschappen om iets te bouwen dan de tools die in het spel zitten. In dit geval betekent het, dat spelers kennelijk niet in staat zijn een hek tegen een huis aan te bouwen, terwijl de spelmakers (met hun betere tools) dit wel kunnen.

Balen, maar het ziet er naar uit dat je inderdaad een andere oplossing zal moeten zoeken. Ik nu ook, trouwens :roll:
Een tuinscherm (met zo'n plantenbak ervoor) of alleen een plantenbak of een plant schijnt weer wel tegen een muur te kunnen staan.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 105