Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
De nieuwe update komt eraan! Deze update zal een nieuwe verdieping toevoegen aan het winkelcentrum.

phpBB [video]


Wat denken jullie ervan? :mrgreen:

Advertentie

Ik denk dat je veel dingen eerst moet ontgrendelen en ook dat er een bepaalde periode verstreken moet staan voordat je alles kan ontgrendelen. Dat was ook wel eens bij andere updates met 'meerdere gebieden'. Ik hoop dat het niet al te lang duurt en te veel moeite kost om alles te ontgrendelen.
Er komen weer twee hobbyevenementen aan. Het eerste evenement start vermoedelijk later deze maand en het andere evenement in oktober. Deze evenementen zijn vergelijkbaar met het lange haar-evenement waarmee je kapsels kon vrijspelen. Het is dus handig als je een Sim het hoogste niveau laat bereiken in de hobby, maar het is onnodig om alvast aan de collectie te beginnen aangezien die bij het begin van de evenementen wordt gereset.

Designervloerkledenevenement
Met het designervloerkledenevenement (visevenement) kan je 7 designervloerkledenpakketten vrijspelen met de hobby vissen. Het is dus handig om voordat dit evenement begint alvast minstens 1 Sim te hebben die niveau 8 in vissen heeft bereikt. Telkens als je een complete collectie van 18 vissen voltooid zal je 1 van de 7 designervloerkledenpakketten vrijspelen.

- dit evenement kan je op elke visstek uitvoeren. Er zijn geloof ik vier locaties mogelijk (mocht iemand er nog meer weten, laat het dan gerust weten!): het park, bij het strand (levensbol-locatie), het achterste gedeelte van de camping en een locatie bij de buren. Door 4 Sims tijdens het evenement aan het werk te zetten kan je de collecties sneller compleet maken


Buitenlevenevenement
Met het Buitenlevenevenement (Survivalistevenement) kan je 7 buitenluchtpakketten ontgrendelen met de hobby survivalist (op de camping). Het is dus handig om voordat dit evenement begint alvast minstens 1 Sim te hebben die niveau 6 in survivalist heeft bereikt. Telkens als je een complete collectie van 12 survivalistonderscheidingen voltooid zal je 1 van de 7 buitenluchtpakketten vrijspelen.

Dit zijn de pakketten die je kan ontgrendelen:
- Plantenpakket 1
- Rood en Blauwe Koepeltentjes
- Buitenverlichtingpakket
- Plantenpakket 2
- Tentenvariatiepakket
- Buitenverlichtingpakket 2
- Combinatiepakket

Wat er precies in de pakketten zit weet ik ook nog niet, maar op deze Spaanse fanpagina (Los Sims Gratuito Creaciones) kan je een plaatje vinden van een aantal nieuwe spullen: https://www.facebook.com/16022369899898 ... 02/?type=1

Los Sims Gratuito Creaciones voorspelt ook dat het Designervloerkledenevenement 22 september zal beginnen en het Buitenlevenevenement 6 oktober. De evenementen worden als het goed is een paar dagen van tevoren en de dag ervoor aangekondigd, dus zo rond die tijd zullen we weten of deze datums kloppen.
Zoals chantalle in dit bericht al had aangekondigd start 29 september een nieuw lang haar evenement. Zorg er dus voor dat een van je Sims voor die tijd niveau 6 in modeontwerpen heeft bereikt zodat je alvast een voorsprong hebt bij dit evenement! In dit topic kan je meer informatie vinden over dit evenement: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... f=27&t=899
Het kan zo zijn dat er dit keer geen (of andere) opdrachten zijn en je meteen kan beginnen met het voltooien van collecties om kapsels vrij te spelen.
Simsville heeft twee screens gedeeld van de prijzen van het Survivalistevenement. De tenten kan je zo te zien plaatsen bij de huizen van je Sims :) De verwachte datum wanneer dit evenement gaat beginnen is nog steeds 6 oktober.

Afbeelding

Afbeelding

Persoonlijk hoop ik dat ze de tijd van het survivallen aan gaan passen, want 2 uur en 30 minuten is wel heel erg lang als je 7 keer de collectie compleet moet maken. Of we moeten hiervoor 2 weken de tijd krijgen.
Dat vond ik ook al raar. Ik dacht eerst toen ik het zag dat het evenement al was begonnen zonder dat ik het doorhad en dan krijg je ineens een melding 'binnenkort'. :P Oorspronkelijk had men vandaag verwacht, maar de officiële datum is niet bekend gemaakt. Maar het zou vermoedelijk wel deze week zijn.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 105