Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Galdor schreef:Het is hoe dan ook geen periode van 7x24 uur
Klopt, dat is nu in elk geval duidelijk vastgesteld.
Galdor schreef:De echte fan speelt op zijn telefoon dus tijd zou het probleem niet hoeven te zijn in je pauze op het werk of school een actie starten is de moeite niet. Maar het kan zeker meespelen.
Het blijft natuurlijk een gok hoeveel van de spelers, die meedoen aan de community-evenementen, fanatiek genoeg zijn om in de werk- of schoolpauzes een actie te starten. Naar mijn inschatting (maar ik kan er best flink naast zitten), een flinke minderheid.
De tijd is inderdaad niet zozeer het probleem. Wel denk ik dat de meesten in de pauzes met een groep samen zijn en dan lijkt me de drempel om iedere dag weer tijdens het kletsen je mobiel te pakken om wat acties te gaan starten, wel hoog. Maar misschien ben ik te ouderwets, ik behoor niet tot de generatie die gewend is om in gezelschap met een mobiel te gaan spelen.
chantalle schreef:er waren laatst jurken en pakken (volwassen sims) die waren 615 sp
en het paradijspakket (bank, plant,vloerkleedje, salontafel) voor 375 lp
Als ik zie wat je allemaal, zonder al te veel moeite, kan winnen met evenementen, vind ik de prijzen van dit soort pakketten wel extreem hoog.

615 SP... met alleen sociale taken zou ik daar 4-5 maanden voor nodig hebben om die bijeen te krijgen.
Blijft over de Sociale Puntenbloem, voor 615 SP zal je gemiddeld (iets) meer dan 1250 LP nodig hebben.
Hoe snel je die bijeen kookt, zal ervan afhangen of je nog andere acties tussendoor doet, hoeveel Sims je ervoor gebruikt en hoe efficiënt je kookafdeling is ingericht. Voor mij zou dat (met 5 Sims tegelijk) wel een intensieve maand koken betekenen, zonder tijd te besteden aan andere evenementen. Wat mij betreft ondoenlijk.

Of je er echt geld in wil steken en hoeveel, is natuurlijk een heel persoonlijke keus.

Advertentie

in de tijd dat ik sims freeplay speel. heb ik iets van 4 keer de 500 sp gewonnen met de sp plant (3 pompoenen)

ik plant de sp plant dagelijks. 40 sp (3 aubergines) gebeurt mij vaker.. maar ook niet supervaak
meestal 7,3, 10 of 15 sp.

ja ik kies dan toch voor de live evenementen
chantalle schreef:in de tijd dat ik sims freeplay speel. heb ik iets van 4 keer de 500 sp gewonnen met de sp plant (3 pompoenen)
Het hangt uiteindelijk van het aantal keren, dat je de SP plant gedraaid hebt, af, of je dit geluk, pech of normaal mag noemen.
Maar op de lange termijn zul je gemiddeld toch in de buurt van de 9,7 SP per draai uitkomen, dat is dan 9,7 SP voor 20 LP.
Dus gemiddeld ruwweg 1 SP voor 2 LP.

Als je ongeveer weet wat je per uur aan LP bijeen kan koken, kun je ongeveer uitrekenen hoeveel uren het kost om de benodigde SP's met koken bijeen te krijgen.
chantalle schreef:zou dit een hint zijn vanwege een nieuwe update?
Ja, we kunnen nu zelf opmeten hoe hoog een meter lucht is :P .
Iemand dacht aan wellicht een nieuwe "build-mode". Dat (of een uitbreiding hiervan) is misschien een realistischer idee.
Sim Plist » 11 jun 2018, 20:14 schreef:
chantalle schreef:zou dit een hint zijn vanwege een nieuwe update?
Ja, we kunnen nu zelf opmeten hoe hoog een meter lucht is :P .
Iemand dacht aan wellicht een nieuwe "build-mode". Dat (of een uitbreiding hiervan) is misschien een realistischer idee.
1 meter lucht? haha die is goed.. :lol: . of onzichtbare kleding en meubels ontwerpen. ik hoop zelf dat het oude lang haar evenement (of boettiekkapsels) terugkomt. over lucht gesproken. het zou leuk zijn als ze iets met dat thema zouden doen. luchtballonen, vliegveld ofzo.. wie weet
Laatst gewijzigd door chantalle op 11 jun 2018, 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.
chantalle schreef:ja of we gaan in de volgende update onzichtbare kleding of meubels maken ..
Als dat dan ook nog een community-evenement is, zijn we meteen klaar.
Kom maar op met die sleutels :P .

Edit: Hé, jij kan sneller wijzigen dan ik kan reageren :o .
Sim Plist » 11 jun 2018, 20:37 schreef:
chantalle schreef:ja of we gaan in de volgende update onzichtbare kleding of meubels maken ..
Als dat dan ook nog een community-evenement is, zijn we meteen klaar.
Kom maar op met die sleutels :P .

Edit: Hé, jij kan sneller wijzigen dan ik kan reageren :o .
oeps.. ja soms wijzig ik mijn berichten vrij snel om ze na te kijken op typefoutjes of dat het wel passend is bij het thema/onderwerp of dat ik iets vergeten ben, of dubbel er in had gezet :oops:
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 105