Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sim Plist, en nog andere spelers zijn daar al mee bezig of zelfs bijna klaar.(Franse evenement)

Volgens de Firemonkeys site krijgen we rond de 14e inderdaad de Charmante kapper op herhaling

Ik heb van Freeplay/Firemonkeys nog weinig gelezen waarom sommigen dat Franse romance evenement hebben.

Advertentie

er komt volgens mij een nieuwe update aan.. ik weet niet hoe deze gaat heten ik kwam dit tegen (ik ben op school maar ik heb een tussenuur vandaar dat ik dit nu kan delen.)
Afbeelding

en deze ook
Afbeelding

ik zag nog geen video,s van make2 of andere spelers die early acces hebben..
iemand dit ook opgevallen? weet er al iemand meer over?
Voor Nederland vermoedelijk rond middernacht

Aanvulling als er via Facebook of Twitter nog geen aankondiging in de lijn van "download nu" komt kan het ook nog wel iets langer duren.

Update zojuist via Twitter en Facebook ook een Filmpje online gekomen en de download link dus tussen nu en 24 uur zal de update ook in Nederland online staan.

https://www.facebook.com/thesimsfreepla ... 320027261/" onclick="window.open(this.href);return false;
Evenementdatums:

Seizoensmissie 'InnerkinderspeI': evenement van 6 dagen dat op 24 april (AEST) begint
Live-evenement 'Kinderfeest': evenement van 9 dagen dat tussen 1-4 mei (AEST) begint
Hobbyevenement 'Eindbal' (herhaling): evenement van 6 dagen dat op 15 mei (AEST) begint
Live-evenement 'Wasgoed' (herhaling): evenement van 5 dagen dat tussen 20-21 mei (AEST) begint
Seizoensmissie 'Tijdcapsule' (herhaling): evenement van 6 dagen dat op 28 mei (AEST) begint
Hobbyevenement 'Slaapkleding' (herhaling): evenement van 10 dagen dat op 26 mei (AEST) begint
Live-evenement 'Kapsalon' (herhaling): evenement van 10 dagen dat tussen 4-8 juni (AEST) begint

Behalve de eerste 2 die nieuw zijn alleen herhalingen zie ik, de Tijdscapsule missie zegt me even niks die zou ik op moeten zoeken als daar al wat over geschreven is op het forum.
Elizaa2016 » 24 apr 2018, 12:46 schreef:Misschien dat de missie Tijdcapsule deze is.
Kan er verder niks over vinden,en bij deze opdracht komt een Tijdcapsule voor.

viewtopic.php?f=48&t=1470&hilit=Stijlen" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik verwacht ook dat het die is.
Ik kan me geen andere missie voor me halen dat je een tijdcapsule heb gehad.
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 105