Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sim Plist » 27 maart 2018, 20:08 schreef:Bij Elizaa2016 is de schutting op die plek juist weggehaald (en bij mij nu dus ook ). Er kan echter geen nieuwe schutting meer tegen het huis aan geplaatst worden.
Dat snap ik

Advertentie

Sim Plist » 27 maart 2018, 20:43 schreef:
Galdor » 27 maart 2018, 18:50 schreef:Er staat nu een schutting op die plek we kunnen hem gewoonweg niet veranderen helaas.
Sorry, kennelijk verkeerd geïnterpreteerd.
Ach ja dat overkomt iedereen wel eens :)
Galdor » 29 jan 2018, 18:49 schreef:Ziet er uit als het Tropische romance island. Beetje jammer want dat Magisch regenwoud is nog dicht bij mij.

*Aanvulling ik zag zojuist de update klaar staan.
En kwam er achter dat het een compleet nieuw eiland is!
Afbeelding
Even een vraagje hoe lang duurt de missie die je krijgt na het bouwen van het eiland?
Ik heb nu genoeg geld om het eiland te bouwen maar ik even weten wat me te wachten staat omdat na de pasen ook een andere missie op het programma staat.
Volgens de info op de Firemonkeys site 7 dagen, ik durf het niet precies te zeggen.

Ps komende week moet Bree weer in het park verschijnen, waarna we mezzanines kunnen maken.
ik zag dat het charmante kappers evenement (voor mannen) rond 14 april begint? dacht ik?

ik weet het alleen niet zeker omdat ze de vorige keer lang haar evenement zeiden en dat er een paar dagen van tevoren in het spel verscheen dat Kekke Krullen kwam.. toch stond op de site van firemonkeys lang haar evenement i.p.v. Kekke Krullen.. voor mij maakt het niks uit.. was gewoon een vraag

zou het deze keer wel echt Charmante kapper zijn? of kan het op het laatste moment alsnog lang haar of bijvoorbeeld boettiekhaar zijn?
Het zal destijds wel een vergissing zijn geweest die ze pas enkele dagen tevoren ontdekten.

Ik denk dat je wel mag aannemen dat de informatie die ze plaatsen, in principe correct is. Vergissingen daargelaten, maar dat zal toch wel uitzonderlijk zijn.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 105