Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
@ Elizaa2016 & MasjaD:

Als de pyjama's niet bij de slaapkleding in de kledingkast zitten, dan zal het inderdaad een bug zijn. Balen!

Als je geluk hebt, zit misschien bij het behalen van pyjamapakket 2 ook pyjamapakket 1 erbij. Of dat de spelmakers de bug ontdekken en een keer met een update alsnog toevoegen.
Anderzijds mag je denk ik al blij zijn als pyjamapakket 2 wel wordt toegevoegd.

@Amarora:

Welke heb je gekocht, de eilandvillakist?
Die kisten horen toch echt gratis items te bevatten. Ik heb zelf al meerdere eilandvillakisten (en in het verleden gelukskisten) gekocht.
Misschien heb je op de verkeerde plek gekeken, bijv. bij de aanbiedingen? Ik zou in elk geval de woonwinkel nog eens goed nazoeken, o.a. bij de slaapkamer- en woonkamerknop.

Advertentie

Gelukkig geen bug dus m.b.t. pakket 2.

Op de video waar ik eerder naar verwees, laten ze de kleding zien vanaf 1:10 (naar ik aanneem allemaal uit pakket 1):

Pasen Pyjama evenement (Simstad Markt)

Uit de commentaren onder de video blijkt, dat meer mensen pakket 1 niet gekregen hebben.
Sim Plist » 23 maart 2018, 13:37 schreef:
@Amarora:

Welke heb je gekocht, de eilandvillakist?
Die kisten horen toch echt gratis items te bevatten. Ik heb zelf al meerdere eilandvillakisten (en in het verleden gelukskisten) gekocht.
Misschien heb je op de verkeerde plek gekeken, bijv. bij de aanbiedingen? Ik zou in elk geval de woonwinkel nog eens goed nazoeken, o.a. bij de slaapkamer- en woonkamerknop.

De eerste is inderdaad gratis, alleen de rest moet ik sp etc voor betalen. Wat ik behoorlijk zonde vind haha
Amarora » 23 maart 2018, 18:25 schreef:
Sim Plist » 23 maart 2018, 13:37 schreef:
@Amarora:

Welke heb je gekocht, de eilandvillakist?
Die kisten horen toch echt gratis items te bevatten. Ik heb zelf al meerdere eilandvillakisten (en in het verleden gelukskisten) gekocht.
Misschien heb je op de verkeerde plek gekeken, bijv. bij de aanbiedingen? Ik zou in elk geval de woonwinkel nog eens goed nazoeken, o.a. bij de slaapkamer- en woonkamerknop.

De eerste is inderdaad gratis, alleen de rest moet ik sp etc voor betalen. Wat ik behoorlijk zonde vind haha
Dat kan heel goed kloppen, je ontgrendeld soms items waarvan er dan 1 gratis is.
Galdor schreef:
Amarora » 23 maart 2018, 18:25 schreef:
Sim Plist » 23 maart 2018, 13:37 schreef:
@Amarora:

Welke heb je gekocht, de eilandvillakist?
Die kisten horen toch echt gratis items te bevatten. Ik heb zelf al meerdere eilandvillakisten (en in het verleden gelukskisten) gekocht.
Misschien heb je op de verkeerde plek gekeken, bijv. bij de aanbiedingen? Ik zou in elk geval de woonwinkel nog eens goed nazoeken, o.a. bij de slaapkamer- en woonkamerknop.

De eerste is inderdaad gratis, alleen de rest moet ik sp etc voor betalen. Wat ik behoorlijk zonde vind haha
Dat kan heel goed kloppen, je ontgrendeld soms items waarvan er dan 1 gratis is.
Oh, dat wist ik niet. Ik heb veel verschillende objecten uit die kisten gekregen, het zal me daarom ook niet zijn opgevallen.
Waarschijnlijk kan dat niet omdat er een kast of iets op die plek staat. Net even gekeken maar je wil er een ander model neer zetten, mischien werkt het als eerst de schutting plaatst en daarna de barbeque terug zet.
molletje83 » 15 maart 2018, 07:55 schreef:Afbeelding
Ik zag net dat we 40 dagen een extra box hebben.
Ik heb er net 1 gekocht en daarna kan hem nog steeds kopen.
Ik heb de spullen die om de box staan geteld en er gaan er naar het kopen van een box 8 af in totaal zijn het 40 producten dus naar 5 sleutels gebruiken hen je alle spullen.
Daarna kan je de nog steeds kopen en staan alle 40 producten er weer in
Galdor » 25 maart 2018, 22:17 schreef:Waarschijnlijk kan dat niet omdat er een kast of iets op die plek staat. Net even gekeken maar je wil er een ander model neer zetten, mischien werkt het als eerst de schutting plaatst en daarna de barbeque terug zet.
Bedankt voor je hulp.
Maar op andere plekken werkt het wel als de bbq er staat, dus daar ligt het niet aan.
Hij wil gewoon niet tegen het huis geplaatst worden.
Jammer, maar iets anders verzinnen dan!
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 105