Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ziet er uit als het Tropische romance island. Beetje jammer want dat Magisch regenwoud is nog dicht bij mij.

*Aanvulling ik zag zojuist de update klaar staan.
En kwam er achter dat het een compleet nieuw eiland is!
Afbeelding

Advertentie

Dat zou heel goed kunnen.
Ik ben nog niet zo lang bezig, maar voor mij is een half miljoen dan ook veel geld. Gelukkig had ik net flink gespaard.

Begrijp ik goed dat de missie ontgrendeld wordt door dit eiland te bouwen? M.a.w. kun je zelf bepalen wanneer je aan deze missie begint?
Ok, bedankt!

Nog even iets anders:
Sinds de nieuwe update crasht mijn spel zodra ik op een reclamevideo klik. Ik kom dan meteen op mijn bureaublad terecht, waar het spel nog wel aanwezig is. Zodra ik deze opnieuw aanklik, wordt alle informatie wel weer opnieuw geladen, net als wanneer je het spel gewoon opstart.

Ik speel op een Iphone4, het vrije geheugenruimte is nog bijna 10 GB. Het volledig uit en aanzetten van de Iphone heeft ook niet geholpen.

Zijn er meer spelers die hier last van hebben sinds deze update? Heeft iemand suggesties die ik kan proberen om het probleem te verhelpen?

Ik heb in het verleden overigens al eerder problemen gehad met reclamevideo's (toen "bevroren" ze, er kwam geen kruisje om ze weg te klikken), maar dat probleem heeft zich in een paar weken tijd stukje bij beetje opgelost (eerst werkten sommige video's weer, uiteindelijk allemaal).
Ios schijnt vaker problemen te hebben na een update. Houd de officiele facebook pagina in de gaten zou ik zeggen. Als je spelvoortgang maar opgeslagen wordt. Persoonlijk kijk ik die filmpjes niet eens meer.

Ik weet niet welke ios versie er op de 4 draait maar het model is verouderd(2010) net als de hardware dus er komt een moment dat meerdere apps problemen zullen geven.

De beste suggestie zou zijn aan vernieuwing te denken. Android spelers met versie 4.1 of lager hebben ook pech.
Bedankt weer voor je reactie, Galdor!

Ik heb de laatste IOS-versie die nog op een Iphone 4 (zonder "jailbreak") draait, dit is IOS 7.1.2. Inderdaad flink verouderd, ik kan er al geen Facebook-app of Messenger op draaien. Maar hij voldoet verder nog, een nieuw apparaat zal er voorlopig waarschijnlijk niet gaan komen.

Ik wacht wel af of het probleem ook nu weer vanzelf herstelt. De vorige keer toen ik problemen had met de video's, heb ik de Iphone zelfs volledig opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet.

Ik merkte intussen dat het crashen nog een vervelend bij-effect heeft. Soms zijn na een crash al mijn Sims gestopt met de taak waar ze mee bezig waren. Ik blijf dus voorlopig maar even van die video's af. Wel jammer, want ik vond ze toch nog steeds wel lucratief, maar gelukkig ook niet onmisbaar.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 105