Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Sim Plist » 09 jun 2018, 14:35 schreef:
Galdor schreef:Ps @Simplist waar baseer je die 98% op?
We zaten op 56% na 4 dagen.
Dat betekent als het in dit tempo door zou gaan, na 7 dagen: 7/4 * 56% = 98%
Ah maar zoals je zelf ook schreef staat en valt die berekening met de mondiale inzet.
Galdor schreef:Ah maar zoals je zelf ook schreef staat en valt die berekening met de mondiale inzet.
Voor de duidelijkheid: met "we" bedoel ik steeds de gehele community, mondiaal dus. Anders valt er ook niks te rekenen.
In die berekening van 98% heb ik trouwens gemakshalve de neerwaartse trend genegeerd, anders kom je veel lager uit.

Volgens de laatste update liggen we wel weer op schema, zoals ik in het bericht erna schreef (we zouden dan op 105% uitkomen). Maar vermoedelijk door grote afrondingsfouten (bijna 2 dagen te gaan i.p.v. 1) worden verkeerde teksten bij die afbeeldingen gezet. De indruk wordt nu gewekt dat we ineens achter liggen op schema ("Je moet echt wat harder je best doen"), maar volgens mij is dat dus helemaal niet zo.
Voor de duidelijkheid: de percentages kloppen volgens mij wel, de teksten niet.

Ik denk dat daardoor ook die theorieën de ronde doen dat de community-evenementen gemanipuleerd zouden worden door Firemonkeys, maar ik betwijfel dat. De, naar mijn vermoeden, grote afrondingsfouten in de voortgang-updates en de daaruit voortvloeiende foutieve teksten zijn denk ik de reden dat er argwaan ontstaat.

Als ik me goed herinner, beginnen die community-evenementen steeds maandagmorgen om 9.00 uur (in onze tijdzone). Dat zou mijn theorie bevestigen, met name dat we nog (bijna) 2 dagen te gaan hadden na de laatste update en niet 1 dag.
chantalle schreef:betekent dat we deze challenge alsnog kunnen gaan halen?
Simpel gezegd: ik denk dat we het gaan halen als we zo doorgaan.
Ik hoop alleen dat de (naar mijn idee foutieve) tekst op de laatste voortgangsafbeelding van Firemonkeys de spelers niet gedemotiveerd heeft om (gewoon in hetzelfde tempo) door te gaan.
Laatst gewijzigd door Sim Plist op 09 jun 2018, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet wel vrij zeker dat het elke keer gehaald wordt. Zoals ik al schreef ik hecht geen waarde aan die voortgangs cijfers. Een live balk zoals met de voorgaande community events hecht ik meer waarde aan.
Sim Plist » 09 jun 2018, 20:45 schreef:
Galdor schreef:Een live balk zoals met de voorgaande community events hecht ik meer waarde aan.
Die vroegere community events heb ik helaas niet meegemaakt.
Hoe vaak werd die live balk geupdate?
ik dacht elke dag 1 keer of elke 2 dagen 1 keer.. en tussendoor kwamen er volgens mij ook extra bouwmunten ofzo

https://www.youtube.com/watch?v=_nIRpGjJJq0" onclick="window.open(this.href);return false;

dit was een van die evenementen.. uit 2016.. ik heb deze ook gemist. ik zit ondertussen ook huiswerk te maken vandaar dat sommige van mijn reacties een beetje afwezig of vaag waren :oops:
Laatst gewijzigd door chantalle op 09 jun 2018, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 105