Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Het Frans Romance was onderdeel van de afgelopen Haloween update. En uit mijn hoofd het hoofd onderdeel van de februaria 2017 update
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-u ... -Halloween" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze krijgen eerder toegang tot de aanstaande updates, de mensen van Make2 hebben dat ook daardoor kunnen ze mooi optijd de filmpjes uitbrengen.

Advertentie

Klopt, ik was dit ook al tegengekomen bij dezelfde blogger als uit de link die ik gaf, maar dan een jaar terug:

https://thegirlwhogames.blog/2017/01/30 ... ive-event/

Het lijkt er dus op dat dit evenement herhaald gaat worden, naar ik aanneem in de eerstvolgende update (zie de link uit mijn vorig bericht).
Het blijft een raadsel waarom ik ook deze vervroegde toegang kreeg (daar lijkt het althans sterk op, de datum dat het evenement bij mij startte, was exact gelijk aan de datum waarop "The girl who games" dit evenement aankondigde in haar blog).

Als dat inderdaad het geval is, ben ik ook wel benieuwd of ik in de toekomst die vervroegde toegang tot aanstaande updates behoud.
Het lijkt me eerder dat dit een onaangekondigde herhaling is. Niet vervroegd. Maar ik zal eens verder zoeken of ik meer kan vinden.

Aanvulling er zijn meerdere spelers die vreemd genoeg dit evenement weer hebben. Dat is de derde keer in 12 maanden tijd.

Het zou kunnen dat dit voor de volgende update is bedoeld maar dat staat niet zo bij thegirlwhogames in dat blog, het is vreemd maar over een week of 2 weten we meer.
Ik had het in eerste instantie over het hoofd gezien, maar zie nu ook een paar berichten (Engelstalig forum) van spelers bij wie dit evenement plotseling gestart is.

Ik vraag me af of zo'n onaangekondigd evenement in feite een onbedoeld evenement is, dus een soort bug of een vergissing. Of dat het toch een bewuste keus is, om een en ander wat onvoorspelbaar te houden.

Inderdaad maar even afwachten of en wanneer bij anderen dit live-evenement verschijnt. Misschien wordt het dan allemaal wat duidelijker.
MasjaD » 23 maart 2018, 11:00 schreef:Ik heb hetzelfde probleem! Gisteren het pyjamapakket 1 gehaald, maar ook bij mij: Nergens te vinden!
Vandaag ook paaspyjamapakket 1 gehaald.
Eveneens niet teruggevonden in de kledingkast. Nog niet gepatched, dus.
ik snap er niks meer van.. ik dacht dat Charmante kapper (herenkapsels) herhaald werd en toen zag ik deze afbeelding
Afbeelding

ik zag in de berichten dat sommige dit evenement ineens hadden dus ik vroeg me af of we dit en Charmante kapper krijgen
of dat het dit Of Charmante kapper wordt

weet iemand dit toevallig?
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 105