Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Inderdaad! De sims Freeplay begint meer en meer op de sims (3) te lijken! Zo leuk! ben voor de zekerheid toch aan het sparen... Ik ken mezelf en nieuwe spulletjes in de sims... ;)
Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe update verschijnt. Meestal verschijnen nieuwe updates op dinsdag, maar woensdag en donderdag is ook al eens voorgekomen geloof ik (op maandag en vrijdag starten meestal evenement, geen missies). Dus het zou goed kunnen dat de nieuwe update er overmorgen al is.
Ik heb vandaag de update ontvangen met een Nanny in het park. Ik moest ook mijn leeftijd opgeven voordat ik het spel opende. De update had al mijn Sims op vol gezet dus dat was makkelijk vanochtend. Ik kon iedereen meteen naar het werk / school sturen :-)
Er zijn inderdaad problemen met het opstarten: http://www.pinguintech.nl/2015/07/28/up ... t-meer-op/
De makers van het spel zijn de problemen nog aan het onderzoeken.

Ik heb er zelf geen last van en speel met Android. Misschien heeft het te maken met je apparaat en softwareversie? Ik hoop in ieder geval dat het voor de mensen met problemen snel kan worden opgelost.
Wat denken jullie wat de volgende update wordt? :)

Ik gok nieuwe opties en een missie voor kinderen. Iemand postte een paar dagen terug dit op de officiële FreePlay pagina: Could we have more things for preteens to do? Like playing video games or something?
The Sims FreePlay reageerde toen met dit: It's only natural for the older siblings to get jealous of all the cool new things babies and toddlers can do! We might just have to rectify that :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 105