Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
De update is online voor Android
Hier vind je de kalender met alle evenementen
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims ... rds-update" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor geschikte ios toestellen is er nu ook toegevoegde werkelijkheid of beter bekend als Augmented Reality wat ik er zo van zie kan je dus in de achtergrond van wat je camera ziet bouwen.

Advertentie

er stond in de lijst uit het bericht van Galdor dat het hobby evenement eindbal ook op 16 Oktober terug komt
maar.. ik heb deze niet... ik heb hem ook nog nooit gedaan.. ik klikte op de kledingkast met een tiener sim en de jurken en pakken waren er niet..ben wel niveau 6 in mode ontwerpen..
ben ik de enige die het hobby evenement eindbal ( mode ontwerpen) niet heeft gekregen?
of begint dat toch later in de maand?
Is Nacht van de snoepmonsters: optioneel evenement van 9 dagen dat op 16 oktober begint
Niet iets nieuws?

@chantalle ik heb alleen het tuinhuis evenement dat zal zijn omdat ik de andere al klaar heb.
Nee die ik niet nieuw maar wel van een aantal jaar geleden.
viewtopic.php?f=48&t=1354&hilit=Snoepmonster&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hem even door gebladerd er zag dat hij 2 jaar achter elkaar in geweest. En dat het 2 jaar al veranderingen waren op het eerste jaar dus hij Zou weer heel anders kunnen zijn.
Ik weet niet meer of ik hem 1 of 2 keer heb gehaald.
Voor het zelfde geld ia het een hele andere missie met de zelfde naam
Bij mij is het evenement eindbal ook niet gestart.

Volgens dit topic:

viewtopic.php?f=49&t=2087&hilit=eindbal&start=10

zou in mei 2017 (en een herhaling in mei 2018) dit hobby-evenement al hebben plaatsgevonden. Ik kan het me niet meer herinneren of ik dit evenement in 2018 gespeeld en gehaald heb.
In mei 2017 alvast niet, toen speelde ik nog geen Sims Freeplay).
Kennelijk is het wel vereist om de missie tieners te hebben voltooid, ik weet niet of ik die in mei 2018 al gedaan had.
Ik speel voornamelijk op mijn mobiel maar ook wel op mijn tablet.
Ga ik net voor het eerst op me tablet sinds de update waar op me mobiel vanochtend trendy tuin het verzamelen was afgelopen.
Heb ik op me tablet nog vier dagen zit dus wel wat spelling op de missie die gelijk na de update begint.
Geen idee.
Als het Wasserette-evenement (herhaling): evenement van 5 dagen dat op 24 november begint de laatste van deze update ronde is dan zullen we begin december de laatste update voor dit jaar krijgen, en wat daar in zit is koffiedik kijken.
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 105