Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Sim Plist » 06 maart 2018, 14:31 schreef:Gehaald, met nog 4 volle dagen te gaan :) .

Ik had al een niveau 6/6 Sim en was begonnen met 1 modestudio. Maar dat zou heel krap zijn geworden, want na 1 dag had ik pas 1 kapsel ontgrendeld.
Na aanschaf van een tweede modestudio ging het met twee Sims ook bijna twee keer zo vlug, ruim voldoende dus om alles te ontgrendelen. Maar het is toch wel tijdrovend als je je Sims om de tien minuten weer aan het werk moet zetten.
Gefeliciteerd, had je al een deel af dan van de vorige keer?
Want zelfs 2 modestudio's is weinig, als je niet zoveel 'reserve' sims hebt kan het soms niet anders ik zet het liefst toch minimaal 10 sims in voor de hobbyevenementen.

Advertentie

Nee, ik moest ze nog alle negen.

Maar het scheelt erg veel als je je Sims in allerlei hobby's getraind hebt. Vaak duurt het erg lang voor je het hoogste hobbyniveau hebt behaald met een Sim. En dan krijg je veel tijdverlies, omdat het lang duurt voordat je het eerste item ontgrendeld hebt. Nu had ik vanaf het begin al kans om ook de hoogste niveaus kledingstukken te krijgen.

De tweede Sim die ik had ingezet, begon op niveau 1 en zit nu pas halverwege niveau 4. Dat zou betekenen dat ik zonder training vooraf, nu (na 5 dagen) nog niet eens het eerste kapsel had kunnen ontgrendelen.

Niettemin heb ik de afgelopen dagen flink moeten doorwerken. 10 minuten vind ik doorgaans geen handige tijd, tenzij je tussendoor de tijd nuttig kunt opvullen met andere acties. In feite te kort om een tijdje iets heel anders te gaan doen, maar te lang om er op te blijven wachten. Autorijden of werken op een politiebureau o.i.d. gaat nog wel goed tussendoor.
Je hebt gelijk op dit moment zijn houtbewerking en mode de meest gebruikte hobby's voor evenementen, met aerobics erbij het is inderdaad heel slim om van die 3 en nog wat andere hobby's permanent 1 sim op het maximale nivo te houden. Daarnaast is het handig om een groepje van zeg 9 sims achter de hand te houden die van hobby wisselen.

En inderdaad geld voor elke hobby probeer om minstens 1 keer alles te ontgrendelen. Je krijgt er vaak leuke hebbedingetjes voor of je ontgrendelt andere hobby items.
Geen teasers meteen nu net op facebook de aankondiging van een update zal vermoedelijk komende nacht rond 1:00 online staan in de Nederlandse app stores.

Herstel is aan het downloaden op moment van schrijven.
https://www.facebook.com/thesimsfreepla ... 854236208/" onclick="window.open(this.href);return false;
De updaten begint met een nieuwe live evenement
Afbeelding
Dat eiland dat je nu met geld kunt kopen in van de kerst missie van 2016.
Ik hadden deze toen niet helemaal gehaald de dingen die je toen niet hadden kunnen kopen via het live evenement kun je nu voor sim dollars kopen
Afbeelding
Zet ze in je agenda hier alle te verwachten onderdelen van deze update

Backyard Beautification Live Event: 9-day event available to start between March 13-16 (AEDT)
Dit is het hiervoor al genoemde Tuinperfectie evenement.

Gingerbread House Hobby Event (Rerun):  6-day event starting March 26 (AEDT)
Dit lijkt de herhaling van dit hobbyevenement viewtopic.php?f=48&t=1655" onclick="window.open(this.href);return false;

All Mezzed Up Discovery Question: 6-day event starting April 3 (AEDT)
Een nieuwe ontdekkingsmissie met Bree hiermee kunnen we Mezzanine's(tussenvloeren) construeren. Zoals in het sneeuwchalet.

Charming Barber Male Hair Hobby Event (Rerun): 7-day event starting April 14 (AEDT)
Herhaling van dit hobby evenement viewtopic.php?f=48&t=1960" onclick="window.open(this.href);return false;
molletje83 » 07 maart 2018, 09:19 schreef:Je hoeft geen sim op het hoogste niveau te houden het is belangrijk dat je er een sim 1 keer het hoogste niveau heeft gehaald bij een hobby.
Maar dat moet toch tenminste 1 Sim die hobby blijven houden?
Anders vervalt het niveau toch en begin je opnieuw?
Als je slechts eenmaal alle niveaus behaald hebt in een hobby, kun je daarna met een andere Sim, ook als die net pas begint met die hobby, toch al direct alle items verkrijgen, zelfs die uit de rij van het hoogste niveau.
Persoonlijk vind ik het wat vreemd dat dit kan, maar het blijkt zo te werken.

Toch heeft het wel nut om van zoveel mogelijk hobby's steeds 1 Sim op het hoogste niveau te houden. Met name voor het wedstrijdcentrum, daar kun je dan regelmatig LP's winnen, die toch niet zo gemakkelijk te verkrijgen zijn.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 105