Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
molletje83 » 21 maart 2019, 18:12 schreef:
chantalle » 19 maart 2019, 23:28 schreef:wat kunnen we nog meer verwachten in deze update?



● Chocolatierhobby-evenement (Peperkoekhuis) herhaling: evenement van 7 dagen tussen 25-31 maart

● Seizoensmissie Innerlijk kinderspel (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 30 maart begint

● Live-evenement Trouwbellen (herhaling): evenement van 13 dagen dat op 30 maart begint

● Hobby-evenement Lefkapsels (herhaling): evenement van 7 dagen tussen 1-7 april

● Seizoensmissie Zoektocht naar Chocolade-eieren (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 10 april begint

● NIEUW live-evenement Bruiloftscadeaus: evenement van 7 dagen dat op 19 april begint

als iemand deze lijst al gepost heeft, dan wil ik deze lijst wel weghalen
Dat word als deze missie is afgelopen lekker sparen voor de op rit missie enige herhaling die ik niet zeker weet of ik hem gehaald heb is lefkapsels.
En van het live evenement dat er nog aankomt weet ik nu al dat ik die niet ga halen i.v.m vakantie
Ik weet niet welke herhalingen missies ik al gehaald heb eigenlijk...maar ja dat merk ik vanzelf wel.
Vind ze ook niet allemaal even leuk, dus wacht het wel af waar ik aan mee doe.

Live evenement ben ik wel benieuwd naar!

@molletje83: Lekker toch op vakantie! Hebben je Sims even rust! ;) En jij ook,haha.

Advertentie

oh ja.. over 2 dagen kan je met het zwangerschaps evenement het eerste pakket met daarin een pyjama voor de zwangere sim en nog een paar baby kamer spullen winnen

hier is een video erover https://www.youtube.com/watch?v=gnoRShuMfJQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Elizaa2016 » 22 maart 2019, 15:39 schreef:
molletje83 » 21 maart 2019, 18:12 schreef:
chantalle » 19 maart 2019, 23:28 schreef:wat kunnen we nog meer verwachten in deze update?



● Chocolatierhobby-evenement (Peperkoekhuis) herhaling: evenement van 7 dagen tussen 25-31 maart

● Seizoensmissie Innerlijk kinderspel (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 30 maart begint

● Live-evenement Trouwbellen (herhaling): evenement van 13 dagen dat op 30 maart begint

● Hobby-evenement Lefkapsels (herhaling): evenement van 7 dagen tussen 1-7 april

● Seizoensmissie Zoektocht naar Chocolade-eieren (herhaling): evenement van 7 dagen dat op 10 april begint

● NIEUW live-evenement Bruiloftscadeaus: evenement van 7 dagen dat op 19 april begint

als iemand deze lijst al gepost heeft, dan wil ik deze lijst wel weghalen
Dat word als deze missie is afgelopen lekker sparen voor de op rit missie enige herhaling die ik niet zeker weet of ik hem gehaald heb is lefkapsels.
En van het live evenement dat er nog aankomt weet ik nu al dat ik die niet ga halen i.v.m vakantie
Ik weet niet welke herhalingen missies ik al gehaald heb eigenlijk...maar ja dat merk ik vanzelf wel.
Vind ze ook niet allemaal even leuk, dus wacht het wel af waar ik aan mee doe.

Live evenement ben ik wel benieuwd naar!

@molletje83: Lekker toch op vakantie! Hebben je Sims even rust! ;) En jij ook,haha.
Zeker lekker misschien dat er wel iets aan die maar bijvoorbeeld in de ochtend en avond een keer 8.30 uur maar dat zie ik tegen die tijd nog wel.
Even het lijstje plaatsen paar dagen druk daarna de normale routine.
Dit zijn de speelbare evenementdatums voor deze update (alle datums zijn AEST):

NIEUW SimRace Seizoen 1: Moederdaggekte: evenement van 7 dagen dat op 30 april begint
NIEUW live-evenement Zwembadparadijs: evenement van 9 dagen dat op 7 mei begint
Houtwerkhobby Landelijke Hoeve (herhaling): evenement van 10 dagen tussen 13 en 22 mei
Live-evenement Chique Boetiek (herhaling): evenement van 10 dagen dat op 21 mei begint
Seizoensmissie Sneeuwprobleem (herhaling): evenement van 13 dagen tussen 21 mei en 2 juni
Hobby-evenement Lang Haar v3 (herhaling): evenement van 9 dagen tussen 25 mei en 2 juni

Hier vind je meer update info
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims ... ise-update" onclick="window.open(this.href);return false;

 
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 105