Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9311564376" onclick="window.open(this.href);return false;

We krijgen binnen kort community challenges dus de hele sim gemeenschap is gezamenlijk verantvoordelijk voor het slagen.

Advertentie

Klinkt spannend.

Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen. Het tropisch regenwoud en romantisch eiland heb ik overigens nog niet gedaan.
Wie is de community, zijn dat alle spelers in de wereld? Of worden er meerdere kleinere community's gevormd?

Ik neem aan dat de eerder aangekondigde evenementen gewoon door blijven gaan(?)

Een speciale beloning voor als de community de uitdaging binnen de tijd voltooit, misschien extra sleutels voor de feestdozen? :P
Laatst gewijzigd door Sim Plist op 18 mei 2018, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ik dacht dat we morgen het evenement met de wasmachines gaan krijgen?
en dan ook het evenement wat er boven mij aangegeven staat

ik vind het wel leuk.. maar komt dat tegelijk.. wasmachines en het community evenement?
of komt het evenement met de wasmachines niet?

ik ga dat waarschijnlijk niet redden als er 2 live evenementen tegelijk komen maar ik wil ze toch beide winnen
Ja, bij mij ook meer vragen dan antwoorden.

Op de officiële pagina van EA staat nog altijd het live-evenement "wasgoed" gepland voor 20-21 mei (AEST). Maar daar staat niets over de community-uitdaging "Lenteliefde".

Klik je vanuit die pagina door naar de Facebookpagina "The Sims FreePlay", dan blijkt daar de community-uitdaging "Lenteliefde" wel te worden aangekondigd (voor 21 mei). Maar daar vind ik niets terug over het live-evenement "wasgoed".

Voorlopig neem ik aan dat beiden doorgang gaan vinden. Maar we zullen het moeten afwachten.
Misschien valt het mee om de twee evenementen tegelijk te doen. We weten ten slotte niet wat die community-uitdaging inhoudt.
ik ben sowieso sp aan het sparen.. met mijn kookverslaafde sims

ik heb weleens gehoord dat community evenementen ook eventueel met sp te voltooien zijn
al weet ik het deze keer niet zeker
en anders gebruik ik ze voor de wasmachines van het andere evenement

zag net een bericht dat het slaapkleding evenement er binnenkort ook aankomt :D
chantalle schreef:zag net een bericht dat het slaapkleding evenement er binnenkort ook aankomt
Ja en ik ben nog 4 dagen bezig met een Simstadmarkt-evenement (speciaal Filmstudio-evenement).

En of dat nog niet genoeg is, heb ik zojuist per ongeluk een 7-dagen durende missie "mooie plantenpotjes" geaktiveerd :? .
Het is tegen mijn principes om voor dit spel een wekker te zetten, dus misschien moet ik maar een paar nachten doorhouden :mrgreen: .
Ik ben dus niet de enige die dit te zien kreeg in het overzicht zou deze pas de 26ste beginnen. Vreemd allemaal, over deze hele update staat er op de firemonkey site niet eens iets te lezen. Daarentegen wel op de Ea site maar goed we zullen het zien. Wat ik trouwens vreemd vind in de vorige update of zelfs die daarvoor hadden diverse spelers al de wasgoed evenement terwijl die niet aangekondigd was, nu is deze wel vooraangekondigd.
Afbeelding
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 105