Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Toch eens in de groep gooien. Iedereen schrijft wel de evenementen komen weer terug, maar is dat echt zo?
Als ik in het overzicht van de hobby's en evenementen kijk zie ik er toch een aantal die maar éénmalig zijn geweest ter introductie van een nieuwe hobby zoals het spokenjagen. De enige echte terugkerende zijn de Haar gerelateerde Mode hobby evenementen. Andere hobby evenementen zoals het houtbewerken als die langskomen zijn er andere prijzen te winnen. Aangezien de peperkoek meubels nu in de mysterie boxen te vinden zijn denk ik dat het evenement waar die mee te winnen waren ook niet meer terug komt.

Wat ik zo terug vindt zijn de Live evenementen iets van dit jaar bij de posts uit 2016 zie daar niet veel over. Nu wil ik niemand ontmoedigen maar mischien is het iets te voorbarig te stellen dat deze evenementen terugkeren. De enige eerdere live community evenementen die ik hier op het forum vind zijn het Tropische romantische eiland en het Magische regenwoud.
Mischien dat ik ergens iets over het hoofd heb gezien, maar dit waren een paar gedachten die ik toch even wou delen.

Advertentie

Elizaa2016 » 19 jul 2017, 19:07 schreef:Ik heb sinds de update als ik op het Wedstrijdcentrum klik om mee te doen met een wedstrijd dat ik geen Sim kan selecteren. Hij schiet dan gelijk gewoon weer terug naar het Stadsoverzicht scherm zeg maar.
Anderen ook last van?
Opgelost!
Galdor » 20 jul 2017, 09:57 schreef:Toch eens in de groep gooien. Iedereen schrijft wel de evenementen komen weer terug, maar is dat echt zo?
Als ik in het overzicht van de hobby's en evenementen kijk zie ik er toch een aantal die maar éénmalig zijn geweest ter introductie van een nieuwe hobby zoals het spokenjagen. De enige echte terugkerende zijn de Haar gerelateerde Mode hobby evenementen. Andere hobby evenementen zoals het houtbewerken als die langskomen zijn er andere prijzen te winnen. Aangezien de peperkoek meubels nu in de mysterie boxen te vinden zijn denk ik dat het evenement waar die mee te winnen waren ook niet meer terug komt.

Wat ik zo terug vindt zijn de Live evenementen iets van dit jaar bij de posts uit 2016 zie daar niet veel over. Nu wil ik niemand ontmoedigen maar mischien is het iets te voorbarig te stellen dat deze evenementen terugkeren. De enige eerdere live community evenementen die ik hier op het forum vind zijn het Tropische romantische eiland en het Magische regenwoud.
Mischien dat ik ergens iets over het hoofd heb gezien, maar dit waren een paar gedachten die ik toch even wou delen.
Denk ook dat het niet standaard is dat alles terugkomt. Tropisch eiland en Magisch regenwoud zijn echte plekken in het spel zeg maar dus komen denk wel regelmatig terug.
Maar met de rest moet je geluk hebben denk of het terugkomt.

Maar ja elke keer dezelfde evenementen is ook niks toch! :)
De spa evenement in ook al een keer terug geweest. Die hadden ook niet de eerste keer helemaal gehaald 2 keer wel.
Bij het tropische eiland heeft er ook een jaar tussen gezetten tussen de 1ste en 2de keer. Er staat aan het eind van de missie altijd wel tot de volgende keer.
molletje83 » 22 jul 2017, 09:42 schreef:De spa evenement in ook al een keer terug geweest. Die hadden ook niet de eerste keer helemaal gehaald 2 keer wel.
Bij het tropische eiland heeft er ook een jaar tussen gezetten tussen de 1ste en 2de keer. Er staat aan het eind van de missie altijd wel tot de volgende keer.
Maar hoe kan ik aan bouwmunten komen?
@lilly

Een goede methode is de dagelijkse doelen behorende bij het trouw evenement te doen, daarmee kan je gemiddeld 40 bouwmunten per dag verdienen. Verder met het tuintje van 1 van de eerste opdrachten kan je kaarsen gebruiken als inzet bij een draaiplant waarmee je de munten kan verdienen. Daar moet je wel geluk mee hebben.
Galdor » 22 jul 2017, 13:54 schreef:@lilly

Een goede methode is de dagelijkse doelen behorende bij het trouw evenement te doen, daarmee kan je gemiddeld 40 bouwmunten per dag verdienen. Verder met het tuintje van 1 van de eerste opdrachten kan je kaarsen gebruiken als inzet bij een draaiplant waarmee je de munten kan verdienen. Daar moet je wel geluk mee hebben.
Dankjewel voor je antwoord!
Maar waar staan de dagelijkse doelen want ik heb alleen wekelijkse doelen en sociale taken? Dus waar kan ik de dagelijkse doelen vinden?
Lilly » 22 jul 2017, 15:00 schreef:
Galdor » 22 jul 2017, 13:54 schreef:@lilly

Een goede methode is de dagelijkse doelen behorende bij het trouw evenement te doen, daarmee kan je gemiddeld 40 bouwmunten per dag verdienen. Verder met het tuintje van 1 van de eerste opdrachten kan je kaarsen gebruiken als inzet bij een draaiplant waarmee je de munten kan verdienen. Daar moet je wel geluk mee hebben.
Dankjewel voor je antwoord!
Maar waar staan de dagelijkse doelen want ik heb alleen wekelijkse doelen en sociale taken? Dus waar kan ik de dagelijkse doelen vinden?
Als je op de knop van het trouwevenement klikt, zie je twee tabjes bovenaan. De linkse (je bent eerst op de rechtse) is het tabje van de dagelijkse doelen.
er is weer een nieuw plaatje verschenen over de nieuwe update

ik snap alleen niet waarom er een biggetje bij de school staat...zou dit een nieuw huisdier zijn?
Afbeelding

ik heb hem omcirkeld met paars (via paint)

iemand anders het biggetje ook al opgevallen?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 105