Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
ja dat heb ik ook.. bij deals.. elke 2 dagen ( dacht ik)
van kleding tot meubels.. ben hier erg blij mee :D

kregen jullie ook een melding van lefkapsels? is dit voor tiener meisjes sims of voor volwassen vrouwelijke sims?
zou leuk zijn als de tiener meiden wat meer kapsels zouden krijgen.. :roll:

Advertentie

ik zag daarnet dat het urban meubel evenement (hout bewerken) binnenkort terugkomt
deze was volgens mij niet aangekondigd op de site van Firemonkeys..daar stond een aerobics evenement aangekondigd die volgens mij 15 januari zal beginnen

mijn vraag is: krijgen we beide evenementen of 1 van de 2?
zelf hoop ik allebei. ik heb ze beide nog niet eerder gedaan
Die staat bij mij ook aangekondigd lijkt erop dat het meubels zijn die ik nog niet heb dus vermoedelijk geen herhaling. Daar ben ik niet helemaal zeker van.

Wat niet lijkt te zijn aangekondigd en geen idee of dit tijdelijk is ik kan vanaf het begin van deze update gratis simoleons claimen en voor LP of SP items kopen en of ontgrendelen in de online store.

Ps hier hebben ook twee outfits ingestaan
het urban meubel evenement is vandaag begonnen

het aerobics evenement is gekomen als spelers favoriet

en de online store heeft ook weer nieuwe dingen.. deals zijn er ook nog (gelukkig)

aerobics evenement.. (deze stijl qua kleding.. er zijn 7 of 8 outfits voor volwassen mannen en vrouwen. ook te combineren met andere kleding,schoenen)
Afbeelding
nog meer nieuws over evenementen

luxe leven is gestart (live evenement met thuisbioscoop thema)

en het boettiekhaar evenement komt ook binnenkort ( voor volwassen vrouwelijke sims)

dit kwam bij mij in beeld.. kan zijn dat niet iedereen deze evenementen ( of 1 van de 2) krijgt
mocht je ze al eerder gedaan hebben.. ze zijn niet nieuw namelijk
chantalle » 17 jan 2019, 19:30 schreef:nog meer nieuws over evenementen

luxe leven is gestart (live evenement met thuisbioscoop thema)

en het boettiekhaar evenement komt ook binnenkort ( voor volwassen vrouwelijke sims)

dit kwam bij mij in beeld.. kan zijn dat niet iedereen deze evenementen ( of 1 van de 2) krijgt
mocht je ze al eerder gedaan hebben.. ze zijn niet nieuw namelijk
Is luxe leven nu bezig?
Bij namelijk niet en ik had hem ook nog niet af.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 105