Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

bij mij kost het 2 dagen en 18 uur, 1.000.000 sim dollaar en 22 inwoners

ik heb dat wel allemaal maar ik las op Facebook bij de pagina van The sims freeplay dat er wat technische problemen waren met deze missie.. dus ik start hem voorlopig nog niet..
kan ik ondertussen door sparen
ik vind het leuk dat lang haar evenement en het dagverblijf terug komen.. vorige keer had ik de tafels om luiers te verschonen gemist en dus ook de hoofdprijs.. en het lang haar evenement ( het is de oude, niet kekke krullen of boettiekkapsels) heb ik de vorige keer gemist.. dus ik ben blij met deze nieuwe kans :D
mijn sims zijn het hoogste niveau in mode ontwerpen. dus de actie van 10 minuten tijdens dit evenement ga ik gebruik van maken, maar omdat ik op vakantie ga tijdens dat het evenement plaats vindt kan ik er minder tijd aan besteden, vanwege de uitstapjes, ik heb wel wifi. dus ik kan alsnog meedoen. ik denk ook dat ik mijn muntjes bewaar voor geval van nood. als het echt niet zonder lukt
De Droomcrèche ga ik niet op tijd redden.

Ongeveer 500 bouwmunten te weinig en ook wat glazen voorwerpen tekort. Daardoor krijg ik de laatste twee items niet ontgrendeld (tenzij ik al mijn SP's en nog flink wat LP's zou investeren).

Af en toe heb ik wel wat tijd verloren en iets onder het gemiddelde gedraaid met de draaiplant (4,34 t.o.v. 4,70: scheelt me met 122x draaien ongeveer 45 bouwmunten), maar die 500 bouwmunten had ik ook dan lang niet bijeen gekregen.
Mijn indruk is, dat het zonder gebruik van honderden SP's alleen haalbaar is als je erg kort slaapt en overdag geen tijd verliest.
En zelfs dan: circa 100x extra draaien om die 455 bouwmunten bijeen te krijgen is wel erg veel, dat zijn 45000 kaarsen die je extra nodig hebt. Aangezien je met 4 stations in 2,5 uur maar 1000 kaarsen kan draaien, zouden er nog 45 x 2,5 = 112,5 uur extra nodig zijn (afgezien van tussentijdse bonussen).
ik zag dit op de facebook van The sims freeplay
Afbeelding

zou het kunnen zijn dat er een nieuwe update gaat komen?
ik moest hierbij denken aan een nieuwe kledingwinkel ( wie weet een live evenement om kledingwinkels op woonkavels te bouwen en zelf in te richten) of dat winkelcentrum zonsondergang een derde verdieping krijgt?
tenminste.. dat is wat ik denk.. (en hoop. :lol: )
iemand anders dit ook al opgevallen?
weet er iemand meer over?
Mijn fantasie ging niet verder dan dat deze outfits in de online store staan. Nu loopt het lang haar event op het einde en daarmee deze update, ik verwacht wel komende week een update.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 105