Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Yay, bruiloftsdag! Nieuwe generatie, nieuwe verbintenissen... Met Sims die iedere generatie terugkomen.
Maar deze keer eens plaatjes getrokken van de bruiloften.

Ik stel jullie voor....

Bas en Dana Trenning! Op een knus veldje omringt door vrienden/buren begonnen zij - zoals hun voorgangers met dezelfde namen en gezichten en beroepen - aan hun leven samen. Met platina levensbollen, dus die komen niet meer van elkaar af
Afbeelding

Daniël en Tiana Goedhart! Zij vieren hun dag in het restaurant. Wel zo handig, er zou IRL nog best wel volk afkomen op de trouwerij van de burgemeester en de meest gevierde (en enige) brandweerman van de stad.
Afbeelding

Chris en Keira Ivres! Het alternatievere stel wat dan weer heel cliché trouwde op het strand van het romantische eiland. Er is een stropdas gespot, maar er werd uiteindelijk toch gehuwd in een cameobroek en een korte jurk.
Afbeelding

Marco en Marjolein Raas! Een klein feestje in de blokhut in een winterwonderland was alles om deze twee samen aan hun familie te laten beginnen. (Familie M. Raas is een parodie op de custom content-bouwer van de PC-games 'Nraas') (De geplande kinderen zullen respectievelijk Marni, Mikael en Mats heten, allemaal M'etjes) (Jup, ik heb inmiddels zo gênant veel echt geld in het spel gestoken dat ik 5 sims per huis kan hebben)
Afbeelding

Jonathan en Amanda de Kraaij! De brug in het park is genoeg voor deze twee. De natuur is mooi, het samenzijn is mooi... En het eerst huwelijk uit het rijtje heeft al producten op geleverd. Dana op de bank zit met iets op schoot.
Afbeelding

Tom en Kayla Wissink! Als je het Noordvallei-kasteel niet als trouwlocatie gebruikt, waar dan wel voor?
Afbeelding
@Mydrwyl wat een mooie en gezellige foto,s...

bij mij missen ze alleen nog wat mooiere kapsels... ik heb de kapsel evenementen (stylen der tijden,boettiekhaar, lang haar en charmante kapper) gemist... dus ik zou even moeten wachten... :oops:
Bedankt :)

Ik vind de kapsels ook maar een moeilijke. Nu met de boetiekhaarevents, stijlen der tijd en de 'lange' kapsels voor mannen zijn de volwassenen wel oké. De kinderen, tieners en ouderen vallen nu echter des te meer tegen. Ze hebben zo weinig om ze leuk te maken! :shock:

Overigens hebben 3 (van de 6) van mijn vrouwen nog kapsels uit het begin stadium: de knot, de afro en het halflange kapsel met de frou/pony. De andere 3 komen uit een boetiekhaarevent.
De verhouding bij de mannen is ook zo. Ook daar hebben 3 (van de 6) oude kapsels: zwart haar met haarband, kaal en het opgeschoren dingetje. Twee hadden er tot voor kort ook nog een uit die categorie.

De kapsels zijn maar moeilijk, vind ik.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 38