Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik heb een vraagje:
Vanaf het moment dat ik deze Sim maakte heeft zij een oranje rand om haar foto heen.
Meestal is ie gewoon wit met groen.
Opties die zij uitvoert duren wel korter.
Geen idee hoe dit kan. Ze is nooit zwanger geweest ( dat je die extra's vrijspeelt)
Iemand die weet hoe dat kan?

Afbeelding
Elizaa2016 » 26 nov 2018, 16:13 schreef:Ik heb een vraagje:
Vanaf het moment dat ik deze Sim maakte heeft zij een oranje rand om haar foto heen.
Meestal is ie gewoon wit met groen.
Opties die zij uitvoert duren wel korter.
Geen idee hoe dit kan. Ze is nooit zwanger geweest ( dat je die extra's vrijspeelt)
Iemand die weet hoe dat kan?

Afbeelding
ja.. heb ik ook

bij deze missie krijgt bij het voltooien en het winnen van de baby bonus alleen de baby een oranje cirkel
niet zijn/haar moeder, bij mij lopen er ook tieners en volwassenen zonder baby,s en toch met oranje cirkels rond om dezelfde reden




en anders kan het misschien een bug zijn?
Hallo,

Als je al een hoogslaper ontgrendeld hebt, zou die te vinden moeten zijn via het "woonwinkel"-menu bij het onderdeel "slaapkamer".
Als je wil weten hoe of wanneer je hoogslapers kan ontgrendelen, moet ik het antwoord vooralsnog schuldig blijven. Er staan bij mij nog geen hoogslapers tussen. Misschien weet iemand anders dit.
bedoel je stapelbedden?

bij tieners in de woonwinkel..

het kan als je ze met 6 sleutels een verrassingsdoos vrijspeelt
of je kan ze winnen door het tiener live evenement te winnen ( die is pas geweest, maar hopelijk komt het nog terug)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 38