Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb gebruikmakend van de droomcreche materialen een vrij groot project gemaakt.Een multifunctioneel gebouw dit is het peuteropvang deelAfbeelding verder een studeer ruimte en hangplek voor jonge sims. Een bibliotheek annex internetcafe en een vleugel met senioren woningen
Afbeelding

Advertentie

Belinda_ » 12 sep 2017, 11:50 schreef:Hoe maak je die verschillende vormen in het zwembad? Ik kan alleen ma een recht zwembad maken.
:idea:
dat is de hartvormige badkuip (staat bij badkamer in de woonwinkel)...die kun je ook buiten plaatsen en daar kunnen 2 sims in...of in dit geval peuters die geholpen worden door hun ouders

hoop dat er ook ooit een update komt met zwembaden in een andere vorm. zou leuk zijn :D

@SimsFreeplayFanGirl

die baby is echt cute :D
Je kan wel zwembaden met hoekvormen maken dus een L-vorm bij voorbeeld. Maar dat is helaas momenteel het enige
chantalle » 12 sep 2017, 14:58 schreef:
Belinda_ » 12 sep 2017, 11:50 schreef:Hoe maak je die verschillende vormen in het zwembad? Ik kan alleen ma een recht zwembad maken.
:idea:
dat is de hartvormige badkuip (staat bij badkamer in de woonwinkel)...die kun je ook buiten plaatsen en daar kunnen 2 sims in...of in dit geval peuters die geholpen worden door hun ouders

hoop dat er ook ooit een update komt met zwembaden in een andere vorm. zou leuk zijn :D

@SimsFreeplayFanGirl

die baby is echt cute :D
:D thx
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 38