Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,
Ik speel sinds kort Sims freeplay en wil graag wat buren toevoegen. Ik sta met Facebook gekoppeld maar heb geen idee hoe ik buren kan toevoegen? Wie kan mij helpen (ik speel op mijn telefoon via Android).

Advertentie

Hoi,

Al jouw Facebookvrienden die ook de Sims Freeplay spelen, worden automatisch buur in de Sims Freeplay.

Op dit forum kun je eventueel een oproep plaatsen of reageren op een oproep van spelers die Facebook met dit spel gekoppeld hebben, door ze via hun Facebookpagina uit te nodigen om Facebookvriend te worden.

Het komt nogal eens voor dat een speler de ander niet kan zien als buur, maar dat heeft dan doorgaans te maken met privacy-instellingen in Facebook.
Een date relatie met een buur kun je opbouwen door met een volwassen Sim herhaaldelijk romantische interacties met een volwassen Sim van een van je buren te doen. Het handigste is om steeds te kiezen voor de optie "romantisch zijn" (1 minuut).

Je status ten opzichte van die buur verandert dan uiteindelijk van "vreemdeling" naar "beginnende romance" en vervolgens naar "date". Op dat moment heb je je sociale opdracht vervuld.
Ik heb een hond ( en nog veel meer). Je kunt me via Facebook uitnodigen, stuur me even een berichtje via messenger zodat ik weet dat ik je me hebt uitgenodigd.
Dit geldt voor iedereen die nog buren zoekt, ik speel dagelijks en heb alles voor de buren opdrachten.
Ik ben te vinden op Facebook onder de naam Masja Dubois ( met foto van de Dom)
Hallo, ik heb een vraagje ben in level 37 en bij palm promenade boulevard bestie krijg ik opdrachten met dat ik 80 spijkers moet zoeken in huishoudelijke voorwerpen en dat 16 sims dit tegelijk kunnen doen maar ik kan maar 11 sims op die plaats krijgen want dan krijg ik de melding het is hier te druk.. zo kan ik de opdrachten dus nooit halen binnen de tijd, weet iemand hoe dit kan?
Je kan deze opdracht ook op een andere locatie doen volgens mij ( op meerdere locaties tegelijk) zo kun je 16 sims hieraan laten werken.
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186