Even vergeten dat je tegenwoordig ook baby's kan krijgen via zwangerschap
.
Zelf heb ik de missie "Bolle Buik" nooit gedaan, dus het wordt voor mij wat lastiger om je daarmee te helpen. Maar toch een poging:
Ik neem aan dat je deze missie voltooid hebt, de zwangerschapswinkel gebouwd hebt (tussen het makelaarskantoor en de opnamestudio, vlakbij het Winkelcentrum "Zonsondergang") en nu probeert om via een wieg een baby toe te voegen.
Als het goed is, krijg je dan 3 opties te zien:
1. Zwangerschapsevenement
2. Zwangerschap
3. Een baby toevoegen.
Omdat je aangeeft in dit huis een zwangere mama te hebben, vraag ik me af of je eerder al de eerste of tweede optie hebt aangeklikt, waarna de zwangerschap of het zwangerschapsevenement begonnen is.
1. Als je voor het Zwangerschapsevenement hebt gekozen (9 dagen), dien je alle doelen/taken te volbrengen. Daarna zou de baby geboren moeten worden.
2. Als je voor Zwangerschap gekozen hebt (6 dagen), zou de baby na 6 dagen geboren moeten worden
3. De optie "Een baby toevoegen" staat los van het hele zwangerschapsgebeuren. Dit is de "ouderwetse" manier van baby's toevoegen. Door 24 uur te wachten krijg je dan een baby in de wieg.
Mocht je nu die derde optie proberen te kiezen, dan zal dat niet lukken. Je hebt namelijk al een zwangere mama die binnenkort voor een baby gaat zorgen. Je kan dus niet nog een baby toevoegen via de wieg, dan zou je een derde baby proberen te krijgen en dus 5 personen in een huis krijgen.
Met die modestudio: gewoon volhouden en zo mogelijk met meerdere Sims hieraan werken (iedere Sim heeft dan wel een eigen modestudio nodig). Zorg ervoor dat alle Sims die hieraan werken hun behoeftebalken helemaal aangevuld hebben. Bedenk dat er 16 voorwerpen zijn, als je wat pech hebt en veel dubbelen trekt, zal je wellicht vele tientallen keren moeten proberen voor je het gewenste voorwerp (rode laarzen) krijgt.
Met LP's verdienen: steeds de kortste optie (1 minuut) bij koken (bakken helpt niet, dat valt niet onder de hobbies!)
Minimaal 1 Sim moet het hoogste niveau hebben, anders kun je niet alle voorwerpen verzamelen. Daarvoor is ervaring nodig, dus gewoon doorgaan met koken totdat 1 Sim dit bereikt heeft.
Voor de rest het beste met 10 Sims tegelijk koken op 1 perceel en verder de beschrijving volgen uit mijn vorig bericht.
Dus ongeveer zoiets:
Voor het opruimen van de vieze borden is een vaatwasser erg handig, als je die niet hebt moet je geluk hebben dat de spelmakers nog een keer een evenement houden waar dit te verdienen is.
Zonder vaatwasser kun je het best zorgen dat er géén wasbak op het perceel is en de prullenbak omver schoppen. Als je dan met 10 Sims tegelijk de borden opruimt, is het toch nog binnen afzienbare tijd te doen.