Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,

Ik heb sinds kort weer mijn freeplay geinstalleerd.
Ik las dat er door en up date in het verleden problemen zijn ontstaan met het verbinden met facebook.
Nu kan ik wel verbinden en heb ik de instellingen staan zoals ik in de berichten heb gezien.
Maar ik krijg bij de partyboot geen button om überhaupt te kijken of er vrienden op facebook sims freeplay gebruiken.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

Alvast bedankt!

Advertentie

Hoi,

Als je het nog niet geprobeerd hebt, zou ik in elk geval even in het spel via het menu (3 puntjes) in de accountmanager (slotje) kijken.
Als je daar niet in Facebook bent ingelogd, even inloggen. Als je wel bent ingelogd, eerst even uitloggen en dan opnieuw inloggen. Hopelijk helpt dat.
Hoi,

Sorry voor de late reaktie, ben helaas een tijdje ziek geweest.

Ik neem aan dat je de knop bedoelde die boven de party boat hangt, in het stadsoverzicht?
Normaal gesproken zou je ook in het hoofdscherm een knop moeten hebben (in de vorm van een wereldbol) om bij die lijst van buren te komen. Is die er wel? Zo ja, wat gebeurt er als je die aanklikt?