Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik kon niet meer naar mijn buren, dus heb ik de verbinding met Facebook verbroken en wilde ik daarna weer aanmelden, helaas dat lukt niet meer! Hij zegt dat ik naar een app wil die niet bestaat en geen rechten heb om de bèta versie te openen! Snap er niets van! Facebook wordt wel gewoon geopend, maar het aanmelden van de the sims lukt niet meer!

Nog andere die dit probleem hebben? Of weten wat ik nu moet doen!

Advertentie

Dat is precies wat ik ook heb! Al sinds zaterdag! Ik las op Facebook dat meer mensen dit probleem hebben en dat ze er mee bezig zijn! Nu maar hopen dat ze het vlug oplossen!
Hey,
Ik heb dat probleem ook heel lang gehad. Het is me vandaag eindelijk gelukt om weer in te loggen op facebook.
Wat bij mij het geval was, is dat ik de beta versie moest hebben, maar ik had op google play niet het goeie account open staan.
Misschien dat je even van account moet switchen daar en dan proberen de beta versie in te schakelen.

Ik heb alleen nog wel het probleem dat al m'n vrienden weg zijn. :(
Hallo.. ik probeer al enkele dagen m’n Facebook account toe te voegen aan de Sims freeplay
Elke keer als ik dit probeer blijft hij zeggen dat het mislukt is.. ik heb alles al geprobeerd
De app opnieuw geïnstalleerd, via Facebook instellingen en niks werkt
Heeft iemand een oplossing?
Want zo kan ik geen buren hebben en is vrij ambetant
Hoi,

Als je de Facebook app op je apparaat geïnstalleerd hebt, kan die voor problemen zorgen.
Probeer eens om daar uit te loggen. Start vervolgens de Sims Freeplay op, ga naar het menu (3 puntjes), klik vervolgens op de accountmanager (het slotje) en probeer of je daar kan inloggen in Facebook.

Als je de Facebook app verder niet gebruikt, kun je die ook van je apparaat verwijderen. De app is niet nodig voor de Sims Freeplay.

Verder is bij installatie van de Sims Freeplay vereist dat je een minimum leeftijd van 15 jaar in geeft, anders wordt Facebook geblokkeerd (soort kinderslot). Herinstallatie met een hogere leeftijd kan in dat geval het probleem oplossen.