Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik zal er even opletten kan maar zo zijn dat het ook nog sim dollars bij zitten.
Ik had een vulkaannuitbarsting verwacht echt iets grafisch de moeite dat viel vies tegen.

Zojuist nog eens goed opgelet het is dus nog steeds 750 simoleons en 500xp elke 24 uur.

Advertentie

Galdor » 08 feb 2019, 01:07 schreef:Ik zal er even opletten kan maar zo zijn dat het ook nog sim dollars bij zitten.
Ik had een vulkaannuitbarsting verwacht echt iets grafisch de moeite dat viel vies tegen.

Zojuist nog eens goed opgelet het is dus nog steeds 750 simoleons en 500xp elke 24 uur.
Bedankt voor de info!
Via de beroepslocaties kan je Simstadmarkt spelen, via het pribord op die locaties (ziekenhuis, politiebureau en filmstudio). Elke keer win je daar 25 (10 + 15) willekeurige grondstoffen voor de monumenten. Vaak hoef ik de hoofdprijs niet eens (fonduset, ringfontein, dat soort troep), maar dan speel ik het t/m de tweede set grondstoffen.

Verder: als je de wekelijkse taken afrond en eens in de zoveel tijd een kistje koopt voor sleutels, hier tref ik ook grondstoffen in aan, zoals vuurstenen en goud.