Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,

Volgens mij moet je inderdaad een ritje maken met de auto. Als je tijdens de rit naar het stadsscherm overschakelt, zou je de auto moeten zien rijden. Daar hoort dan regelmatig een muzieknootje boven te verschijnen. Als je die aanklikt, krijg je er geld voor. Ik neem aan dat dat hier met "winst innen" bedoeld wordt.

Advertentie

Ik speel pas een maand en zoek buren mijn fb is claudia de heks met een foto van mijn man en ik op onze trouwdag :lol: stuur aub even een berichtje zodat ik weet wie je bent en waarvoor je mij toevoegd dank je wel happy sims gaming
Ik speel al heel veel jaren. Zit in het hoogste level (55] maar ben tijdens een update al mijn buren kwijtgeraakt. Het lukt me nu niet meer om nieuwe buren te krijgen. Wie weet raad?
Ik heb nog even wat opzoekwerk gedaan. Het kan zijn dat je buren niet meer actief spelen of niet de laatste updates hebben, waardoor ze uit je lijst verdwenen zijn.

Als het daar niet aan kan liggen, is het mogelijk dat je buren een instelling in Facebook moeten aanpassen om voor jou zichtbaar te zijn. In dat geval zul je dus je buren daarop opmerkzaam moeten maken, wat dus helaas wel een heel gedoe is.
Bedenk verder dat jij die instelling zelf ook in Facebook aan moet passen als je ervoor wil zorgen dat je zelf zichtbaar bent voor je buren.
De procedure staat hier beschreven (bericht #46920):

viewtopic.php?f=27&t=2152&p=46920#p46920
Namhes » 26 dec 2021, 17:05 schreef:Ik speel al heel veel jaren. Zit in het hoogste level (55] maar ben tijdens een update al mijn buren kwijtgeraakt. Het lukt me nu niet meer om nieuwe buren te krijgen. Wie weet raad?
Als je buren had via Apple’s Game Center dan ben je ze net als ik en iedereen kwijt, tenzij je nog een heel oud operating systeem hebt waarin je mensen kon bevrienden via hun spelersnaam. Enige wat je nu nog kunt doen is dan via Facebook andere Sims Freeplay spelers bevrienden. Bijvoorbeeld met een speciaal account. Er zijn veel mensen die spelen met iets van Sims in hun naam. Er zijn op Facebook ook groepen om buren te vinden.
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186