Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Esmarein schreef:Ik heb onlangs iemand toegevoegd via Facebook. Zij ziet mij wel als buur, maar ik haar niet. Waar kan dat aan liggen?
Waarschijnlijk zal je buur dan een instelling in Facebook moeten aanpassen:

Als een internetbrowser via PC gebruikt wordt:

- Ga via een internetbrowser naar je Facebookpagina en log in (als je niet al automatisch ingelogd bent).
- Klik op het driehoekig pijltje rechtsboven in beeld (menu) en kies voor 'instellingen en privacy' en vervolgens voor 'instellingen'.
- Klik in de linkerkolom op 'Apps en websites'.
- Als het goed is, zie je nu de app 'The Sims Freeplay' in beeld. Klik op 'Bekijken en bewerken' (rechts ernaast).
- Klik rechts van de tekst "Aangemeld met Facebook" op 'Vrienden'.

Als een internetbrowser via smartphone gebruikt wordt:

- Ga via een internetbrowser naar je Facebookpagina en log in (als je niet al automatisch ingelogd bent).
- Tik op de drie horizontale streepjes (menu).
- Scroll naar beneden en tik op "Instellingen".
- Scroll opnieuw naar beneden en tik op "Apps en Websites".
- Tik op het pijltje rechts naast "The Sims Freeplay'".
- Tik op de langgerekte rechthoekige knop waar twee personen en een pijltje omlaag op staan afgebeeld (naast de knop verwijderen).
- Selecteer de optie "Vrienden".

Hou er rekening mee dat de bovengenoemde routes naar de betreffende instelling op termijn enigszins aangepast kunnen worden.

Hopelijk helpt het.
Sim Plist » 05 okt 2021, 21:54 schreef:
Esmarein schreef:Ik heb onlangs iemand toegevoegd via Facebook. Zij ziet mij wel als buur, maar ik haar niet. Waar kan dat aan liggen?
Waarschijnlijk zal je buur dan een instelling in Facebook moeten aanpassen:

Als een internetbrowser via PC gebruikt wordt:

- Ga via een internetbrowser naar je Facebookpagina en log in (als je niet al automatisch ingelogd bent).
- Klik op het driehoekig pijltje rechtsboven in beeld (menu) en kies voor 'instellingen en privacy' en vervolgens voor 'instellingen'.
- Klik in de linkerkolom op 'Apps en websites'.
- Als het goed is, zie je nu de app 'The Sims Freeplay' in beeld. Klik op 'Bekijken en bewerken' (rechts ernaast).
- Klik rechts van de tekst "Aangemeld met Facebook" op 'Vrienden'.

Als een internetbrowser via smartphone gebruikt wordt:

- Ga via een internetbrowser naar je Facebookpagina en log in (als je niet al automatisch ingelogd bent).
- Tik op de drie horizontale streepjes (menu).
- Scroll naar beneden en tik op "Instellingen".
- Scroll opnieuw naar beneden en tik op "Apps en Websites".
- Tik op het pijltje rechts naast "The Sims Freeplay'".
- Tik op de langgerekte rechthoekige knop waar twee personen en een pijltje omlaag op staan afgebeeld (naast de knop verwijderen).
- Selecteer de optie "Vrienden".

Hou er rekening mee dat de bovengenoemde routes naar de betreffende instelling op termijn enigszins aangepast kunnen worden.

Hopelijk helpt het.

Dank je wel. We gaan het proberen.