Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb een vraagje, misschien weet één van jullie dat. Ik ben een huis aan het bouwen. Met meerdere verdiepingen. Nu heb ik een grote tuin, en daar om heen het huis gebouwd. Maar als ik dus omhoog ga, zit het dak er bovenop. Dus beetje vaag.
Zie de foto's hieronder:
Afbeelding
Afbeelding

Kan iemand mij hiermee helpen? Dat het niet helemaal overdekt is. Dat wil ik niet namelijk.

Advertentie

LieztB » 02 okt 2020, 16:55 schreef:Ik heb een vraagje, misschien weet één van jullie dat. Ik ben een huis aan het bouwen. Met meerdere verdiepingen. Nu heb ik een grote tuin, en daar om heen het huis gebouwd. Maar als ik dus omhoog ga, zit het dak er bovenop. Dus beetje vaag.
Zie de foto's hieronder:
Afbeelding
Afbeelding

Kan iemand mij hiermee helpen? Dat het niet helemaal overdekt is. Dat wil ik niet namelijk.
Een bijwerking van de missie L-vormige ruimten? Ik heb een woning met een patio in het midden. Haal eens een gang weg, waardoor het huis in plaats van een O een U wordt, wordt de ruimte dan nog steeds overdekt? Iets anders zou kunnen zijn: de gangen zijn te smal voor hun eigen dak. Probeer het eens met gangen van 2 tiles breed. Want het moet wel kunnen.

Afbeelding
Jahoor mijn ideale burenhuis is klaar!
Hier kun je zo goed als alle sociale taken voltooien :D
Zelf vind ik het ook heel handig want ik weet dat als ik iets nodig heb ik naar dit huis kan gaan!
Ondertussen heb ik het voorwerp limiet bereikt :shock: . Het heeft wat simdollars en lp’s gekost maar dan heb je ook wat!

Afbeelding
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38