Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Heb een huis met twee verdiepingen, bovenste kamers zijn verwijderd maar krijg onderste kamers niet verwijderd omdat hij blijft zeggen dat de 2e verdieping dan geen ondersteuning meer heeft. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb wel nog een balkon trouwens dit krijg ik ook niet verwijderd

Advertentie

Als het balkon op een hogere verdieping zit dan de 'onderste kamers', dan zal dat de reden zijn dat je die kamers niet verwijderd krijgt. In dat geval zal je dus eerst het balkon moeten zien te verwijderen (als er op een hogere etage dan het balkon nog iets niet verwijderd is, zal je dat wellicht eerst nog moeten verwijderen).

Het balkon zou je via het menu 'balkons' moeten kunnen verkopen.

Als het niet lukt, laat dan even weten wat er gebeurt of welke tekst er komt te staan als je probeert het balkon te verwijderen.
Ik heb ook de alle kamers op de 2e verdieping verwijdert zodat ik de 1e verdieping kon veranderen. Nu wil ik opnieuw kamers op de 2e verdieping bouwen maar dat lukt ineens niet meer. Moet ik nu de 2e verdieping opnieuw kopen?.... :cry:
Ja, dat schijnt helaas zo te zijn :( .

Ik meen dat er een truc was om grote kosten te vermijden door één kamer op de tweede verdieping over te houden en zo nodig flink te verkleinen. Je kan dan op de eerste verdieping aanpassingen maken en vervolgens weer een kamer daar boven op (dus op de tweede verdieping) bouwen, naast die andere kamer. Daarna kun je de oorspronkelijke kamer op de tweede verdieping weghalen.
Zodoende bespaar je je die enorme kosten van 300.000 simoleons om de tweede verdieping opnieuw te kopen, aangezien je de tweede verdieping steeds in stand hebt gehouden.

Maar daar heb je nu helaas niets meer aan :cry: . Wat bouwen betreft heb ik in het verleden ook al flink wat onnodige kosten gemaakt, want erg gebruikersvriendelijk hebben ze dat niet geprogrammeerd.