Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hi! Ik wil al een poosje een nieuwe sim toevoegen aan mijn stad, maar dit lukt niet doordat hij zegt dat er al een nieuwe sim wordt toegevoegd. Dit is echter niet het geval.

Ik heb genoeg plaatsen voor nieuwe sims (5), heb het spel al opnieuw geïnstalleerd en alle wiegjes die ik in huizen had staan verkocht. Dit helpt allemaal niet. Heeft er iemand tips?? :D

Advertentie

Hoi,

Heb je niet ergens een zwangere Sim rondlopen (als je die optie tenminste al ontgrendeld hebt)? Ik betwijfel trouwens of je in dat geval wel de betreffende wieg kan verkopen.
Zo nee, en als je zeker weet dat er nergens meer een wieg in je stad stond (anders nog een keer alle verdiepingen en kelders in alle huizen na lopen), dan denk ik dat je al het mogelijke om de fout zelf op te lossen wel geprobeerd hebt.

Ik neem aan dat de foutmelding, na het verkopen van alle wiegjes en opnieuw kopen van een wieg, nog steeds dezelfde is als je een Sim probeert toe te voegen (dus 'dat er al een nieuwe Sim wordt toegevoegd')?
Als die melding veranderd is, zou het probleem dit keer ergens anders moeten liggen (bijvoorbeeld dat je probeert een Sim toe te voegen aan een huis die al een maximum van 4 Sims bevat.

Anders lijkt het me toch een bug die in je spel geslopen is. Aangezien je het spel ook al opnieuw geïnstalleerd hebt zonder succes, zit de fout kennelijk niet in de installatiebestanden maar in het opgeslagen bestand.
In dat geval vrees ik dat er niet veel anders op zit dan de spelmakers Firemonkeys aan te schrijven (helaas alleen Engelstalig, hopelijk is dat geen probleem):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new
Dan zal het vast een bug zijn inderdaad.. ik was begonnen aan de missie zwangere buik, vandaar dat ik ook weer een nieuwe sim wilde toevoegen. Ook is het niet zo dat ik een nieuwe sim probeer toe te voegen in een huis dat al ‘vol’ zit.

In ieder geval bedankt voor je antwoord, ik zal de spelmakers bericht doen!
Sim Plist » 02 maart 2021, 01:05 schreef:Hoi,

Heb je niet ergens een zwangere Sim rondlopen (als je die optie tenminste al ontgrendeld hebt)? Ik betwijfel trouwens of je in dat geval wel de betreffende wieg kan verkopen.
Zo nee, en als je zeker weet dat er nergens meer een wieg in je stad stond (anders nog een keer alle verdiepingen en kelders in alle huizen na lopen), dan denk ik dat je al het mogelijke om de fout zelf op te lossen wel geprobeerd hebt.

Ik neem aan dat de foutmelding, na het verkopen van alle wiegjes en opnieuw kopen van een wieg, nog steeds dezelfde is als je een Sim probeert toe te voegen (dus 'dat er al een nieuwe Sim wordt toegevoegd')?
Als die melding veranderd is, zou het probleem dit keer ergens anders moeten liggen (bijvoorbeeld dat je probeert een Sim toe te voegen aan een huis die al een maximum van 4 Sims bevat.

Anders lijkt het me toch een bug die in je spel geslopen is. Aangezien je het spel ook al opnieuw geïnstalleerd hebt zonder succes, zit de fout kennelijk niet in de installatiebestanden maar in het opgeslagen bestand.
In dat geval vrees ik dat er niet veel anders op zit dan de spelmakers Firemonkeys aan te schrijven (helaas alleen Engelstalig, hopelijk is dat geen probleem):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new
Als je momenteel de opdracht hebt in de missie 'zwangere buik' om een Sim toe te voegen (wat kennelijk niet lukt) en je hebt nergens een wieg meer in je stad, dan denk ik inderdaad dat het een bug is.

Maar als je met een andere opdracht in die missie bezig bent en je dus daarmee nog vooruit kunt, dan zou ik eerst die missie proberen af te ronden. Mogelijk dat het dan wel werkt zodra je de opdracht krijgt een zwangerschapsevenement te starten (al zou ook dan de melding dat er een nieuwe Sim wordt toegevoegd, niet correct zijn).