Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo allemaal! Ik ben recent herstart met het spelen van de sims en ben op zoek naar enkele buren! Stuur mij een berichtje en dan zal ik mijn gegevens van facebook / game center met je delen! Hopelijk tot in de berichten :D
Telefoonnummer: 0475596254
Groetjes Lewiske!

Advertentie

Lewiskepiske schreef:Hallo allemaal! Ik ben recent herstart met het spelen van de sims en ben op zoek naar enkele buren! Stuur mij een berichtje en dan zal ik mijn gegevens van facebook / game center met je delen! Hopelijk tot in de berichten :D
Telefoonnummer: <a href="tel:0475596254" data-original-title="" title="">0475596254</a>
Groetjes Lewiske!


Hoi! Ik ben ook onlangs herstart met het spelen van het spel en ik zoek een aantal buren waarbij ik opdrachten kan uitvoeren, zoals het zwembad schoonmaken etc. Zou ik jou kunnen toevoegen via Facebook of gamecenter? :) groetjes Laila
Lewiskepiske » 13 jan 2021, 21:17 schreef:Hallo allemaal! Ik ben recent herstart met het spelen van de sims en ben op zoek naar enkele buren! Stuur mij een berichtje en dan zal ik mijn gegevens van facebook / game center met je delen! Hopelijk tot in de berichten :D
Telefoonnummer: 0475596254
Groetjes Lewiske!
Heyyy

Ik ben recent ook herstart dus ik heb niet echt veel dingen maar ik zou wel heel graag vrienden willen worden. Zou ik dan misschien je Facebook account mogen??? :D
Mocht iemand nog buren zoeken: Je mag mij altijd toevoegen via Facebook 'Masja Dubois (Kuiper)' ik heb de Utrechtse Dom als foto. Stuur me wel even even een PB ik log namelijk zelden tot nooit in bij Facebook, dus ik heb wel even een seintje nodig.
Weet iemand hoe je buren kan toevoegen?
Ik ben nu met iemand bevriend via mijn google account waarmee ik ook gelinkt ben aan sims freeplay. Alleen zie ik nergens waar ik de buren kan toevoegen? Of kan dit alleen als je bevriend ben op facebook?