Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Meisje » 28 apr 2017, 11:59 schreef:
Meisje » 24 apr 2017, 17:48 schreef:Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Ik ben achter gekomen waarom ik niet kon inloggen op facebook. In het begin toen ik freeplay heb geopend vroegen ze naar mijn leeftijd, ik had 13 ingevuld. Maar ik zag op internet dat er een kinderslot was , want facebook mag niet worden gebreukt door kinderen. Dus ik had freeplay verwijderd en weer gedownload. Ik had vervolgens 18 jaar ingevuld en nu kan ik met facebook verbinden :D
Gelukt dus. Soms is het best eenvoudig, maar voor je er achter bent kan het even duren. Dat kinderslot wat je vond was dat iets van freeplay of van Facebook zelf.

Advertentie

Ik heb het probleem dat er geen ''Sociale Netwerken'' beschikbaar zijn. Maar ik ben wel ingelogd op Facebook op mijn apparaat. Ik kan dus niks op de cloud opslaan en heb geen mogelijkheid om buren te hebben. Weet iemand raad?
Ik wil het liefst niet mijn game verwijderen en opnieuw downloaden vanwege mijn voortgang..
Hoi RoosEzell,

Ik begrijp dat wanneer je via het menu (3 stippen) op het wolkje klikt, je de melding krijgt dat er geen "Sociale Netwerken" beschikbaar zijn. Als ik je goed begrijp, heb je hierdoor ook nog nooit iets in de Cloud kunnen opslaan.

1. Krijg je een dergelijke foutmelding ook als je via het menu (3 stippen) op het slotje klikt?

2. Gebruik je een apparaat met het besturingssysteem Android (van Google) of een apparaat met het besturingssysteem IOS (Iphone, Ipad) van Apple?

3. Heb je bij het installeren van het spel een leeftijd ingevuld lager dan 15 jaar?

4. Hoe lang speel je al en in welk niveau zit je nu?
Samkusters schreef:Als ik het spel verwijder en dan weer opnieuw installeer kan ik geen leeftijd meer invullen... wat moet ik dan doen?
Dit is nieuw voor mij, misschien is de installatieprocedure op dit punt inmiddels gewijzigd.
Het zal geen kwaad kunnen de installatie voort te zetten en na te gaan of uiteindelijk alles naar behoren werkt.

Laat maar weten of er zich daarna problemen voordoen, dan zien we wel weer verder.
Controleer in elk geval of je je opgeslagen bestand weer kan gebruiken, of je je bestand handmatig kan opslaan en of je je buren weer kan bezoeken (of als je nog geen buren had, of je die kunt toevoegen).
Hoi,

Ik weet niet zeker of de informatie die ik erover kon vinden nog actueel is, maar Google Play zou niet meer ondersteund worden in dit spel.

Dat zou betekenen dat je met een Android toestel alleen nog Facebook kan gebruiken als je sociale opdrachten bij de buren wil doen.

Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt. Of kom je helemaal niet meer in het spel?
Zelf heb ik een iPhone en daardoor helaas geen ervaring met Google Play, dus weet niet of ik je daarmee verder zou kunnen helpen.