Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik ben alweer een buur kwijt! Waarschijnlijk weer iemand die niet meer speelt, maar ondertussen zit ik onder de 15! Dus, als iemand een buur zoekt die bijna alles voor de sociale taken heeft en dagelijks speelt: nodig mij uit! Ik speel via facebook, Masja Dubois, profielfoto is de Dom (die in Utrecht) Stuur wel even een privebericht, want ik kom verder nooit op facebook, dus zodra ik weet dat je mij hebt uitgenodigd zal ik dat verzoek graag accepteren!

Advertentie

Hee,
Ik ben ook opzoek naar buren. Helaas ben ik er niet mee bekend hoe ik nieuwe buren kan toevoegen.. ik zag dat ik aangemeld ben bij gamecenter. Misschien dat je mij dan via email kan toevoegen? Ik speel via iphone/ipad. Misschien dat iemand mij kan uitleggen hoe je elkaar kan toevoegen?
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar buren via Facebook. Ik ben al redelijk ver in het spel en ben te vinden op FB onder Francis de Lange Melchers. Mocht je iets nodig hebben voor een opdracht wat nog niet in mijn stad staat, laat het mij weten en dan zet ik het neer.
Gekke henkie » 07 okt 2020, 14:53 schreef:
Leanne_G schreef:Hoi! Ik zoek ook buren, sowieso 1 met een brandweerpaal. Vroeg mij toe op gamecenter via geurtsleanne @ gmail .com
Ik heb een brandweerpaal staan. Op facebook ben ik Dennis Mihoen
Ik zie hem nergens bij jou.. zowel de paal als de slang niet. (ik zoek dus de paal)
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 186