Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
hoi
ik heb een vraagje
ik wil graag leuke buren om ook opdrachten te kunnen halen alleen als ik wil verbinden met fb zegt die dat ik geen netwerk heb terwijl ik dat wel heb en ik dacht miss moet ik ff x opnieuw downloaden alleen ben dan bang dat ik alles kwijt raak ben namelijk al best ver in t spel en doe t al 2/3 jaar heeft iemand tips hoe ik toch buren kan krijgen

Advertentie

Hoi,

Eerst even een paar vragen:

1. Heb je destijds bij het installeren een leeftijd van 15 jaar of hoger ingesteld?
2. Hoe probeer je precies te verbinden met Facebook?
3. Als je in het spel naar het menu gaat (3 puntjes) en dan op het slotje klikt, staat daar dan een F van Facebook waar je je kan aanmelden?
4. Kun je je spel handmatig opslaan? Dit kun je proberen door naar het menu te gaan (3 puntjes) en dan op het wolkje te klikken. Vervolgens klikken op 'Opgeslagen gegevens uploaden' en dan 'Ja' selecteren.
Als het gelukt is, hoor je een melding te krijgen dat je gegevens met succes zijn geupload naar de Cloud.
Kan via gamecenter maar dan wel met mailadres. Zal ik je toevoegen? Ik ben heel hard op zoek naar buren :-)