Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo.
Ik heb een vraagje: vanaf welke missie of welk level ķan je meer dan 2 huisdieren of meer dan 4 mensen in een huis? Dat vroeg ik me af.
Groetjes anoniem.

Advertentie

Hoi,

Helaas bij geen enkele missie of level.
Tenzij de programmeurs ooit besluiten om dit aan te passen, maar dit is inmiddels al jaren de limiet.

Er zijn wel trucs voor (of voor geweest) om toch meerdere huisdieren in een huis te krijgen, ik heb een buur gehad die (als ik me goed herinner) 10 honden of katten op een perceel had.

Er bestaan (Engels-talige) video's over met uitleg (als het nog werkt) hoe je dit kan doen. Maar hou er dan wel rekening mee dat de spelmakers hier geen ondersteuning voor bieden. Dat betekent dat je risico's loopt dat het spel instabiel wordt (bijv. kan gaan crashen of verkeerde informatie gaat geven) en dat je bij problemen met het spel geen ondersteuning krijgt van de spelmakers.
Als je bovenin het scherm op je VIP-level klikt, kant je zien wat de VIP-levels inhouden. Dan zie je dat je maximaal twee extra Sims in een huis kan laten wonen. De vraag is waarom je dit wilt weten. Als je veel huisdieren bij elkaar wilt hebben, kan je ze naar het huisdierenpark sturen.